Zobrazit minimální záznam

Rendering of Gemstones
dc.contributor.advisorPelikán, Josef
dc.creatorKrtek, Lukáš
dc.date.accessioned2017-05-07T20:56:55Z
dc.date.available2017-05-07T20:56:55Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/46308
dc.description.abstractBroušené drahokamy získávají svůj charakteristický vzhled díky způsobu, jakým v nich dochází k mnohačetným odrazům a lomům světla. Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro fotorealistické zobrazování drahokamů. Nejdůležitějšími efekty, na které se zaměříme, jsou realistická disperze světla a refrakční kaustiky. K zobrazováníí používáme známý algoritmus sledování cest s experimentální úpravou pro rychlejší vykreslování kaustik. V této práci rovněž navrhneme a implementujeme nástroj umožňující generování polygonálních modelů drahokamů na základě jednoduchého uživatelského popisu.cs_CZ
dc.description.abstractThe distinctive appearance of gemstones is caused by the way light reflects and refracts multiple times inside of them. The goal of this thesis is to design and implement an application for photorealistic rendering of gems. The most important effects we aim for are realistic dispersion of light and refractive caustics. For rendering we use well-known algorithm of path tracing with an experimental modification for faster computation of caustic effects. In this thesis we also design and implement a tool for generating polygonal models of gemstones based on a simple user description.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectDrahokamy Path Tracing Embree Disperze Kaustikycs_CZ
dc.subjectGems Path Tracing Embree Dispersion Causticsen_US
dc.titleZobrazování drahokamůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-18
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId123018
dc.title.translatedRendering of Gemstonesen_US
dc.contributor.refereeKarlík, Ondřej
dc.identifier.aleph001479857
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBroušené drahokamy získávají svůj charakteristický vzhled díky způsobu, jakým v nich dochází k mnohačetným odrazům a lomům světla. Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro fotorealistické zobrazování drahokamů. Nejdůležitějšími efekty, na které se zaměříme, jsou realistická disperze světla a refrakční kaustiky. K zobrazováníí používáme známý algoritmus sledování cest s experimentální úpravou pro rychlejší vykreslování kaustik. V této práci rovněž navrhneme a implementujeme nástroj umožňující generování polygonálních modelů drahokamů na základě jednoduchého uživatelského popisu.cs_CZ
uk.abstract.enThe distinctive appearance of gemstones is caused by the way light reflects and refracts multiple times inside of them. The goal of this thesis is to design and implement an application for photorealistic rendering of gems. The most important effects we aim for are realistic dispersion of light and refractive caustics. For rendering we use well-known algorithm of path tracing with an experimental modification for faster computation of caustic effects. In this thesis we also design and implement a tool for generating polygonal models of gemstones based on a simple user description.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014798570106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV