Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013
Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/46397Identifikátory
SIS: 111095
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Procházka, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
18. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentůKlíčová slova (anglicky)
Marketing, communication mix, sport event, analysis of documentsNázev: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této práci byly použity metody analýza textů a dokumentů, kvalitativní rozhovor, pozorování a SWOT analýza. Výsledky: Nový ucelený návrh marketingové komunikace se dvěma variacemi vzhledů reklamních letáků Klíčová slova:Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentů
Title: Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013 Goal: Evaluation of marketing communication of World championship in Acrobatic Rock and Roll 2009 and proposing marketing communication of 2013 Methods: In this work were used analysis of texts and documents, qualitative interview, observation and SWOT analysis. Results: New integrated proposal of marketing communication with two appearance variations of advertising leaflets. Key words: Marketing, communication mix, sport event, analysis of documents