Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013
Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/46397Identifiers
Study Information System: 111095
Collections
- Kvalifikační práce [8840]
Author
Advisor
Referee
Procházka, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
18. 5. 2012
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentůKeywords (English)
Marketing, communication mix, sport event, analysis of documentsNázev: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této práci byly použity metody analýza textů a dokumentů, kvalitativní rozhovor, pozorování a SWOT analýza. Výsledky: Nový ucelený návrh marketingové komunikace se dvěma variacemi vzhledů reklamních letáků Klíčová slova:Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentů
Title: Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013 Goal: Evaluation of marketing communication of World championship in Acrobatic Rock and Roll 2009 and proposing marketing communication of 2013 Methods: In this work were used analysis of texts and documents, qualitative interview, observation and SWOT analysis. Results: New integrated proposal of marketing communication with two appearance variations of advertising leaflets. Key words: Marketing, communication mix, sport event, analysis of documents