Zobrazit minimální záznam

The Integration of Disabled People to the Leisure Time International Projects
dc.contributor.advisorDvořáčková, Hana
dc.creatorVelagyiová, Jana
dc.date.accessioned2017-05-08T11:07:26Z
dc.date.available2017-05-08T11:07:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48881
dc.description.abstractTématem Integrace zdravotně znevýhodněných do mezinárodních výměnných projektů bych chtěla upozornit na důležitost integrace zdravotně znevýhodněných nejenom do školských zařízení, kde integrovaní získávají zejména vědomostní vzdělání, ale také do programů, jež se zabývají volným časem dětí a mládeže a do programů, kde probíhá vzdělání neformální a zábavnou cestou. V ČR je nejvíce propracovaná integrace zdravotně znevýhodněných do škol, dle mého názoru je ale třeba věnovat se jí i v jiných oblastech. Dalším bodem, na který ve své práci upozorňuji je, potřeba volného času v životě člověka. Mám na mysli zejména volný čas vyplněný nějakou aktivitou, která je buď zdraví prospěšná, přináší radost nebo je pro danou osobu jinou formou odpočinku. Posledním bodem praktické části je otázka zdravotního znevýhodnění v životě člověka. Praktická část se věnuje programu EU - Mládež v akci, který umožňuje mladým lidem krátkodobě či dlouhodobě vycestovat do zahraničí. V rámci tohoto programu se uskutečňují i mládežnické volnočasové výměny, do kterých lze integrovat i zdravotně znevýhodněné jedince. Také zde líčím, co obnáší mezinárodní výměna. Jsou zde popsané požadavky kladené na účastníky, ale i na organizátory výměny, podmínky, které musí splnit každý žadatel o grant. V úplném závěru jsou jmenované některé organizace...cs_CZ
dc.description.abstractThe topic of this thesis is integration of the physically disabled into international exchange projects. By chosing this issue, I would like to point out the importance of integration of physically disadvantaged not only into educational facilities, where the integrated gain knowledge, but also into programs for free-time activities of children and youth and into programs where the informal and enterntaining ways are used. However, in the Czech Republic the integration of physically disadvantaged into schools is elaborated the best, I believe it needs to be attended to in other fields too. Another point I draw attention to in my thesis is the need for free time in a person's life. I specifically mean the free time dedicated to various activities either beneficial to one's health, bringing joy or as a way of relaxation. By the end of my theoretical part I describe the handicap in a persons's life. In the practical part I describe the EU program - Youth in Action, which enables young peope to travel into foreign countires for either short or long term period. This program also provides youth free-time exchanges with the possibilitiy of integrating physically challenged people. I describe what an international exchange involves. There are the demands on participants as well as organizers of the exchanges and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectMezinárodní výměna dětí a mládeţecs_CZ
dc.subjectprojekty EUcs_CZ
dc.subjectgrantycs_CZ
dc.subjectintegracecs_CZ
dc.subjectzdravotní znevýhodněnícs_CZ
dc.subjecthandicapcs_CZ
dc.subjectvolný čascs_CZ
dc.subjectneformální vzdělávánícs_CZ
dc.subjectInternational youth exchangeen_US
dc.subjectEU projectsen_US
dc.subjectgrantsen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectphysical disadvantageen_US
dc.subjecthandicapen_US
dc.subjectfree-timeen_US
dc.subjectinformal educationThe topic of this thesis is integration of the physically disabled into international exchange projectsen_US
dc.titleIntegrace zdravotně znevýhodněných do volnočasových mezinárodních projektůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-13
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId72479
dc.title.translatedThe Integration of Disabled People to the Leisure Time International Projectsen_US
dc.contributor.refereeCintlová, Jitka
dc.identifier.aleph001392068
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
thesis.degree.disciplineHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
uk.degree-discipline.enHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTématem Integrace zdravotně znevýhodněných do mezinárodních výměnných projektů bych chtěla upozornit na důležitost integrace zdravotně znevýhodněných nejenom do školských zařízení, kde integrovaní získávají zejména vědomostní vzdělání, ale také do programů, jež se zabývají volným časem dětí a mládeže a do programů, kde probíhá vzdělání neformální a zábavnou cestou. V ČR je nejvíce propracovaná integrace zdravotně znevýhodněných do škol, dle mého názoru je ale třeba věnovat se jí i v jiných oblastech. Dalším bodem, na který ve své práci upozorňuji je, potřeba volného času v životě člověka. Mám na mysli zejména volný čas vyplněný nějakou aktivitou, která je buď zdraví prospěšná, přináší radost nebo je pro danou osobu jinou formou odpočinku. Posledním bodem praktické části je otázka zdravotního znevýhodnění v životě člověka. Praktická část se věnuje programu EU - Mládež v akci, který umožňuje mladým lidem krátkodobě či dlouhodobě vycestovat do zahraničí. V rámci tohoto programu se uskutečňují i mládežnické volnočasové výměny, do kterých lze integrovat i zdravotně znevýhodněné jedince. Také zde líčím, co obnáší mezinárodní výměna. Jsou zde popsané požadavky kladené na účastníky, ale i na organizátory výměny, podmínky, které musí splnit každý žadatel o grant. V úplném závěru jsou jmenované některé organizace...cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of this thesis is integration of the physically disabled into international exchange projects. By chosing this issue, I would like to point out the importance of integration of physically disadvantaged not only into educational facilities, where the integrated gain knowledge, but also into programs for free-time activities of children and youth and into programs where the informal and enterntaining ways are used. However, in the Czech Republic the integration of physically disadvantaged into schools is elaborated the best, I believe it needs to be attended to in other fields too. Another point I draw attention to in my thesis is the need for free time in a person's life. I specifically mean the free time dedicated to various activities either beneficial to one's health, bringing joy or as a way of relaxation. By the end of my theoretical part I describe the handicap in a persons's life. In the practical part I describe the EU program - Youth in Action, which enables young peope to travel into foreign countires for either short or long term period. This program also provides youth free-time exchanges with the possibilitiy of integrating physically challenged people. I describe what an international exchange involves. There are the demands on participants as well as organizers of the exchanges and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990013920680106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV