Zobrazit minimální záznam

Skeletal Animations in Real-time 3D Graphics
dc.contributor.advisorJežek, Pavel
dc.creatorBrabec, Michal
dc.date.accessioned2017-05-08T16:42:49Z
dc.date.available2017-05-08T16:42:49Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/50233
dc.description.abstractSkeletální animace v realtimové 3D grafice Abstrakt Skeletální animace je velmi efektivní animační technika, která se používá ve videohrách a filmech k animaci lidí, zvířat a dalších složitých modelů. Tato práce se zabývá mnoha problémy spojenými s implementací skeletálních animací a nabízí jednoduché a efektivní řešení těch nejdůležitějších. Práce obsahuje veškeré znalosti nutné k pochopení a použití této důležité animační metody protože vysvětluje všechny operace a výpočty nezbytné pro transformaci modelu podle jeho kostry. Součástí této práce je kompletní implementace skeletálních animací a tato implementace je postavena na konceptech prezentovaných v hlavním textu práce. Hlavní aplikací je editor skeletálních animací, který používá prezentovanou implementaci skeletálních animací a umožňuje uživatelům měnit animace 3D modelů. Animační editor je grafická aplikace s komplexním uživatelským rozhraním a jeho konstrukce je vysvětlena velmi podrobně.cs_CZ
dc.description.abstractSkeletal Animations in Real-time 3D Graphics Abstract Skeletal animation is an effective technique for the animation of humans and animals, and it is used in most video games to animate complex 3D models. This thesis addresses many problems of the implementation of skeletal animations and it presents an effective solution to the most important ones. It contains all the knowledge necessary to use this important animation method, because it explains all the calculations required to transform a model by its skeleton, and then this thesis presents a complete implementation that uses all the concepts explained there. Build on the skeletal animations, the animation editor is the main application of the thesis, and it allows users to modify animations of 3D models. The animation editor is a graphical application with complex user interface and its construction is explained in a great detail.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleSkeletal Animations in Real-time 3D Graphicsen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-07
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96920
dc.title.translatedSkeletal Animations in Real-time 3D Graphicscs_CZ
dc.contributor.refereeKeznikl, Jaroslav
dc.identifier.aleph001384637
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systemsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csSkeletální animace v realtimové 3D grafice Abstrakt Skeletální animace je velmi efektivní animační technika, která se používá ve videohrách a filmech k animaci lidí, zvířat a dalších složitých modelů. Tato práce se zabývá mnoha problémy spojenými s implementací skeletálních animací a nabízí jednoduché a efektivní řešení těch nejdůležitějších. Práce obsahuje veškeré znalosti nutné k pochopení a použití této důležité animační metody protože vysvětluje všechny operace a výpočty nezbytné pro transformaci modelu podle jeho kostry. Součástí této práce je kompletní implementace skeletálních animací a tato implementace je postavena na konceptech prezentovaných v hlavním textu práce. Hlavní aplikací je editor skeletálních animací, který používá prezentovanou implementaci skeletálních animací a umožňuje uživatelům měnit animace 3D modelů. Animační editor je grafická aplikace s komplexním uživatelským rozhraním a jeho konstrukce je vysvětlena velmi podrobně.cs_CZ
uk.abstract.enSkeletal Animations in Real-time 3D Graphics Abstract Skeletal animation is an effective technique for the animation of humans and animals, and it is used in most video games to animate complex 3D models. This thesis addresses many problems of the implementation of skeletal animations and it presents an effective solution to the most important ones. It contains all the knowledge necessary to use this important animation method, because it explains all the calculations required to transform a model by its skeleton, and then this thesis presents a complete implementation that uses all the concepts explained there. Build on the skeletal animations, the animation editor is the main application of the thesis, and it allows users to modify animations of 3D models. The animation editor is a graphical application with complex user interface and its construction is explained in a great detail.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.identifier.lisID990013846370106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV