Zobrazit minimální záznam

Child with a communication disorder in kindergarten
dc.contributor.advisorKlenková, Jiřina
dc.creatorPovolná, Kateřina
dc.date.accessioned2017-05-16T00:25:59Z
dc.date.available2017-05-16T00:25:59Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/54042
dc.description.abstractNÁZEV: Dítě s narušenou komunikační schopností v mateřské škole AUTOR: Kateřina Povolná KATEDRA: Speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. ABSTRAKT Cílem mé práce je ukázat význam logopedické intervence v předškolním věku. V teoretické části, která má tři části, pojednávám obecně o komunikaci a narušené komunikační schopnosti, o vývoji předškolního dítěte, o vývoji řeči a předškolní výchově a dále uvádím nejčastější komunikační poruchy v předškolním věku. V praktické části je na kazuistických studiích, ukázat možnosti a význam logopedické péče v předškolním věku a možné těžkosti spojené s narušenou komunikační schopností po nástupu do 1. třídy. V rámci šetření jsem sledovala logopedickou intervenci u dětí s narušenou komunikační schopností, jejich pokroky a úspěchy, případně neúspěchy ve sledovaném období. Klíčová slova: Komunikace, nerušená komunikační schopnost, logopedická intervence, dítě předškolního věku,cs_CZ
dc.description.abstractTITLE: A child with a communication disorder in kindergarten AUTHOR: Kateřina Povolná DEPARTMENT: Special Education SUPERVISOR: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. ABSTRACT: The aim of my work is to show the importance of speech therapy in preschool children. In the theoretical part, which has three parts, I discuss generally about communication and communication disorders, about the development of preschool children, the development of speech and preschool education and also name the most common communication disorders in preschoolchildren. The practical part of the case studies to show the possibility and importance of speech therapy in preschool and possible difficulties associated with communication disorders after taking the first class. The investigation I watched speech intervention for children with communication disorders, their progress and achievements or failures in the period. Keywords: Communication, uninterrupted communication skills, speech therapy, preschool age,en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDítě s narušenou komunikační schopností v mateřské školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-16
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId121356
dc.title.translatedChild with a communication disorder in kindergartenen_US
dc.contributor.refereeDurdilová, Lucie
dc.identifier.aleph001624651
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Pedagogyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Pedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNÁZEV: Dítě s narušenou komunikační schopností v mateřské škole AUTOR: Kateřina Povolná KATEDRA: Speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. ABSTRAKT Cílem mé práce je ukázat význam logopedické intervence v předškolním věku. V teoretické části, která má tři části, pojednávám obecně o komunikaci a narušené komunikační schopnosti, o vývoji předškolního dítěte, o vývoji řeči a předškolní výchově a dále uvádím nejčastější komunikační poruchy v předškolním věku. V praktické části je na kazuistických studiích, ukázat možnosti a význam logopedické péče v předškolním věku a možné těžkosti spojené s narušenou komunikační schopností po nástupu do 1. třídy. V rámci šetření jsem sledovala logopedickou intervenci u dětí s narušenou komunikační schopností, jejich pokroky a úspěchy, případně neúspěchy ve sledovaném období. Klíčová slova: Komunikace, nerušená komunikační schopnost, logopedická intervence, dítě předškolního věku,cs_CZ
uk.abstract.enTITLE: A child with a communication disorder in kindergarten AUTHOR: Kateřina Povolná DEPARTMENT: Special Education SUPERVISOR: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. ABSTRACT: The aim of my work is to show the importance of speech therapy in preschool children. In the theoretical part, which has three parts, I discuss generally about communication and communication disorders, about the development of preschool children, the development of speech and preschool education and also name the most common communication disorders in preschoolchildren. The practical part of the case studies to show the possibility and importance of speech therapy in preschool and possible difficulties associated with communication disorders after taking the first class. The investigation I watched speech intervention for children with communication disorders, their progress and achievements or failures in the period. Keywords: Communication, uninterrupted communication skills, speech therapy, preschool age,en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990016246510106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV