dc.contributor.advisor | Klenková, Jiřina | |
dc.creator | Povolná, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-05-16T00:25:59Z | |
dc.date.available | 2017-05-16T00:25:59Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/54042 | |
dc.description.abstract | NÁZEV: Dítě s narušenou komunikační schopností v mateřské škole AUTOR: Kateřina Povolná KATEDRA: Speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. ABSTRAKT Cílem mé práce je ukázat význam logopedické intervence v předškolním věku. V teoretické části, která má tři části, pojednávám obecně o komunikaci a narušené komunikační schopnosti, o vývoji předškolního dítěte, o vývoji řeči a předškolní výchově a dále uvádím nejčastější komunikační poruchy v předškolním věku. V praktické části je na kazuistických studiích, ukázat možnosti a význam logopedické péče v předškolním věku a možné těžkosti spojené s narušenou komunikační schopností po nástupu do 1. třídy. V rámci šetření jsem sledovala logopedickou intervenci u dětí s narušenou komunikační schopností, jejich pokroky a úspěchy, případně neúspěchy ve sledovaném období. Klíčová slova: Komunikace, nerušená komunikační schopnost, logopedická intervence, dítě předškolního věku, | cs_CZ |
dc.description.abstract | TITLE: A child with a communication disorder in kindergarten AUTHOR: Kateřina Povolná DEPARTMENT: Special Education SUPERVISOR: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. ABSTRACT: The aim of my work is to show the importance of speech therapy in preschool children. In the theoretical part, which has three parts, I discuss generally about communication and communication disorders, about the development of preschool children, the development of speech and preschool education and also name the most common communication disorders in preschoolchildren. The practical part of the case studies to show the possibility and importance of speech therapy in preschool and possible difficulties associated with communication disorders after taking the first class. The investigation I watched speech intervention for children with communication disorders, their progress and achievements or failures in the period. Keywords: Communication, uninterrupted communication skills, speech therapy, preschool age, | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Dítě s narušenou komunikační schopností v mateřské škole | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-16 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 121356 | |
dc.title.translated | Child with a communication disorder in kindergarten | en_US |
dc.contributor.referee | Durdilová, Lucie | |
dc.identifier.aleph | 001624651 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | NÁZEV: Dítě s narušenou komunikační schopností v mateřské škole AUTOR: Kateřina Povolná KATEDRA: Speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. ABSTRAKT Cílem mé práce je ukázat význam logopedické intervence v předškolním věku. V teoretické části, která má tři části, pojednávám obecně o komunikaci a narušené komunikační schopnosti, o vývoji předškolního dítěte, o vývoji řeči a předškolní výchově a dále uvádím nejčastější komunikační poruchy v předškolním věku. V praktické části je na kazuistických studiích, ukázat možnosti a význam logopedické péče v předškolním věku a možné těžkosti spojené s narušenou komunikační schopností po nástupu do 1. třídy. V rámci šetření jsem sledovala logopedickou intervenci u dětí s narušenou komunikační schopností, jejich pokroky a úspěchy, případně neúspěchy ve sledovaném období. Klíčová slova: Komunikace, nerušená komunikační schopnost, logopedická intervence, dítě předškolního věku, | cs_CZ |
uk.abstract.en | TITLE: A child with a communication disorder in kindergarten AUTHOR: Kateřina Povolná DEPARTMENT: Special Education SUPERVISOR: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. ABSTRACT: The aim of my work is to show the importance of speech therapy in preschool children. In the theoretical part, which has three parts, I discuss generally about communication and communication disorders, about the development of preschool children, the development of speech and preschool education and also name the most common communication disorders in preschoolchildren. The practical part of the case studies to show the possibility and importance of speech therapy in preschool and possible difficulties associated with communication disorders after taking the first class. The investigation I watched speech intervention for children with communication disorders, their progress and achievements or failures in the period. Keywords: Communication, uninterrupted communication skills, speech therapy, preschool age, | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016246510106986 | |