Zobrazit minimální záznam

Verbal and Visual Contents at the Title Pages of Newspaper Aha! and their Semiotic Productin
dc.contributor.advisorŠafaříková, Radana
dc.creatorProtiva, Luboš
dc.date.accessioned2020-08-17T12:41:04Z
dc.date.available2020-08-17T12:41:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/55746
dc.description.abstractTitulní strana je jednoznačně prvotním reprezentantem tištěných médií, který často rozhoduje o jejich úspěchu či neúspěchu. Ještě větší opodstatnění má u bulvárních deníků, jejichž dennodenní existence závisí na neabonentních čtenářích. Typickým tuzemským představitelem těchto médií je deník Aha!, jenž však svůj hlavní komunikátor tvoří bez reálně fungujícího teoretického modelu. To však neznamená, že nepracuje se stále se opakujícími znaky, které v této práci umožní jasně rozpoznat klíčové prvky pro tvorbu a tím pádem i teoretický rámec, který bude možno užívat i v praxi. K tomu poslouží jak analýzy týkající se samotného deníku Aha!, tak komparace s Lidovými a Hospodářskými novinami. Zkoumané téma se bude rovněž věnovat jednomu ze současně aktuálních témat vztahu obrazu a textu.cs_CZ
dc.description.abstractThe title page is clearly the main representative of the print media, which often determines their success or failure. An even greater justification for the tabloid newspapers whose everyday existence depends on nonabonent readers. A typical representative of tabloid domestic news is Aha!, which creates his main communicator with no real functioning of the theoretical model. This does not mean that it does not work with repetitive characters or signs in this work to clearly identify key elements for creating and thus the theoretical framework that can be used in practice. To this will serve as an analysis relating to the actual Aha!, so comparisons with by the Lidove noviny and Hospodarske noviny. Researched topic will also be given one of the topical issues related images and text.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectsignen_US
dc.subjecttitle pageen_US
dc.subjectmythen_US
dc.subjecttabloiden_US
dc.subjectphotographyen_US
dc.subjectcelebrityen_US
dc.subjectdenotationen_US
dc.subjectkonotationen_US
dc.subjectznakcs_CZ
dc.subjecttitulní stranacs_CZ
dc.subjectmýtuscs_CZ
dc.subjectbulvárcs_CZ
dc.subjectfotografiecs_CZ
dc.subjectcelebritacs_CZ
dc.subjectdenotacecs_CZ
dc.subjectkonotacecs_CZ
dc.titleVerbální a vizuální sdělení na titulních stranách deníku Aha! a jejich znaková tvorbacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-20
dc.description.departmentKatedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Electronic Culture and Semioticsen_US
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.repId121263
dc.title.translatedVerbal and Visual Contents at the Title Pages of Newspaper Aha! and their Semiotic Productinen_US
dc.contributor.refereeFišerová, Michaela
dc.identifier.aleph001602749
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineElectronic Culture and Semioticsen_US
thesis.degree.disciplineElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Electronic Culture and Semioticsen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
uk.degree-discipline.enElectronic Culture and Semioticsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTitulní strana je jednoznačně prvotním reprezentantem tištěných médií, který často rozhoduje o jejich úspěchu či neúspěchu. Ještě větší opodstatnění má u bulvárních deníků, jejichž dennodenní existence závisí na neabonentních čtenářích. Typickým tuzemským představitelem těchto médií je deník Aha!, jenž však svůj hlavní komunikátor tvoří bez reálně fungujícího teoretického modelu. To však neznamená, že nepracuje se stále se opakujícími znaky, které v této práci umožní jasně rozpoznat klíčové prvky pro tvorbu a tím pádem i teoretický rámec, který bude možno užívat i v praxi. K tomu poslouží jak analýzy týkající se samotného deníku Aha!, tak komparace s Lidovými a Hospodářskými novinami. Zkoumané téma se bude rovněž věnovat jednomu ze současně aktuálních témat vztahu obrazu a textu.cs_CZ
uk.abstract.enThe title page is clearly the main representative of the print media, which often determines their success or failure. An even greater justification for the tabloid newspapers whose everyday existence depends on nonabonent readers. A typical representative of tabloid domestic news is Aha!, which creates his main communicator with no real functioning of the theoretical model. This does not mean that it does not work with repetitive characters or signs in this work to clearly identify key elements for creating and thus the theoretical framework that can be used in practice. To this will serve as an analysis relating to the actual Aha!, so comparisons with by the Lidove noviny and Hospodarske noviny. Researched topic will also be given one of the topical issues related images and text.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016027490106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV