Zobrazit minimální záznam

Integrating Children with Disabilities into Regular Kindergarten
dc.contributor.advisorOrtová, Marie
dc.creatorOttová, Jitka
dc.date.accessioned2017-05-16T15:57:03Z
dc.date.available2017-05-16T15:57:03Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57519
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám problematikou školní integrace tělesně postižené dívky do běžné mateřské školy. V mé práci bych se ráda zaměřila na vyjasnění pojmů týkajících se pojmu zdravotní postižení, integrace, inkluze a to vše v souvislosti s konkrétním příkladem v podobě šestileté dívky Karolíny, která dochází do běžné mateřské školy, kde já pracuji jako učitelka. Praktická část je prezentována v podobě kasuistiky a obsahuje osobní anamnézu, individuální vzdělávací plán i průběh jejího tříletého pobytu v mateřské škole. V příloze jsou: IVP, fotografie a grafy znázorňující průběh vývoje vybra-ných oblastí v průběhu tří školních let.cs_CZ
dc.description.abstractIn my thesis I focus on school integration of disabled girls into regular kinder-garten. In my work I would like to focus on the clarification of terms related to the concept of disability, inclusion, and all in the context of a specific example in the form of six girls Carolina, which occurs in a regular kindergarten where I work as a teacher. The practical part is presented in the form of case reports of personal history, individual education plan and course of her three-year stay in kindergarten. In the appendix: IVP, photos and charts showing the progress of development of selected areas during the three school years.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleIntegrace dítěte s postižením do běžné mateřské školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-09
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId135525
dc.title.translatedIntegrating Children with Disabilities into Regular Kindergartenen_US
dc.contributor.refereeKindlerová, Františka
dc.identifier.aleph001622317
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csUspokojivěcs_CZ
thesis.grade.enSatisfactoryen_US
uk.abstract.csVe své bakalářské práci se zabývám problematikou školní integrace tělesně postižené dívky do běžné mateřské školy. V mé práci bych se ráda zaměřila na vyjasnění pojmů týkajících se pojmu zdravotní postižení, integrace, inkluze a to vše v souvislosti s konkrétním příkladem v podobě šestileté dívky Karolíny, která dochází do běžné mateřské školy, kde já pracuji jako učitelka. Praktická část je prezentována v podobě kasuistiky a obsahuje osobní anamnézu, individuální vzdělávací plán i průběh jejího tříletého pobytu v mateřské škole. V příloze jsou: IVP, fotografie a grafy znázorňující průběh vývoje vybra-ných oblastí v průběhu tří školních let.cs_CZ
uk.abstract.enIn my thesis I focus on school integration of disabled girls into regular kinder-garten. In my work I would like to focus on the clarification of terms related to the concept of disability, inclusion, and all in the context of a specific example in the form of six girls Carolina, which occurs in a regular kindergarten where I work as a teacher. The practical part is presented in the form of case reports of personal history, individual education plan and course of her three-year stay in kindergarten. In the appendix: IVP, photos and charts showing the progress of development of selected areas during the three school years.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
dc.identifier.lisID990016223170106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV