Zobrazit minimální záznam

Specifics of strategic planning in non-profit institution
dc.contributor.advisorŠimko, Theo
dc.creatorCharvátová, Jana
dc.date.accessioned2017-05-18T13:59:08Z
dc.date.available2017-05-18T13:59:08Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/60514
dc.description.abstractThe aim of the study is to explore the specifics of strategic planning in non-profit organizations, their experiences with planning and, on the basis of their experiences, present practical recommendations. The method chosen for collecting information were interviews with selected staff of organizations that are doing strategic planning. Qualitative research has been used for when evaluating the interviews. The study focuses on basic terminology and explanation of single terms. It shows various stages of planning, the process itself, and is complemented by practical examples. The text includes a case study of an organization that is using strategic planning. Essential part of the case study forms the key drivers for the decision to implement strategic planning. It works through the entire planning process beginning with the formation of working groups, the setting up of a vision, individual goals and different analyzes. Finally, the study presents the key strategic document the organization has created including detailed information on elaborated tasks, relevant timetables and a financial analysis.en_US
dc.description.abstractCílem práce je prozkoumat specifika strategického plánování v neziskových organizacích, které se jím zabývají a zároveň i zkušenostmi organizací s tímto plánováním a převést je do praktických doporučení. Metodou pro sběr informací byl zvolen polostandardizovaný rozhovor s pracovníky organizací, které již strategicky plánují. Pro vyhodnocení rozhovorů bylo užito metody kódování, části z kvalitativního výzkumu. Práce se věnuje základní terminologii, vysvětlení jednotlivých pojmů, provází jednotlivými fázemi samotného procesu plánování a je doplněna o praktické příklady. Text obsahuje případovou studii strategického plánování jedné organizace, která s plánováním začala. Nalezneme zde základní motivy pro samotné rozhodnutí pro plánování, postup od utvoření pracovní skupiny přes stanovení vizí, cílů a analýz až po vytvoření samotného strategického dokumentu s rozpracovanými úkoly s časovým harmonogramem a finanční analýzou.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectStrategické plánovánícs_CZ
dc.subjectStrategické řízenícs_CZ
dc.subjectStrategiecs_CZ
dc.subjectNeziskové organizacecs_CZ
dc.subjectAnalýzacs_CZ
dc.subjectPláncs_CZ
dc.subjectManagementcs_CZ
dc.subjectStrategic planen_US
dc.subjectStrategic controlen_US
dc.subjectStrategyen_US
dc.subjectNon-profit organizationen_US
dc.subjectAnalysisen_US
dc.subjectPlanen_US
dc.subjectManagementen_US
dc.titleSpecifika strategického plánování v neziskové organizacics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-13
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId121342
dc.title.translatedSpecifics of strategic planning in non-profit institutionen_US
dc.contributor.refereeCimrmannová, Tereza
dc.identifier.aleph001600275
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
thesis.degree.disciplineHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
thesis.degree.programTheologyen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
uk.degree-discipline.enHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem práce je prozkoumat specifika strategického plánování v neziskových organizacích, které se jím zabývají a zároveň i zkušenostmi organizací s tímto plánováním a převést je do praktických doporučení. Metodou pro sběr informací byl zvolen polostandardizovaný rozhovor s pracovníky organizací, které již strategicky plánují. Pro vyhodnocení rozhovorů bylo užito metody kódování, části z kvalitativního výzkumu. Práce se věnuje základní terminologii, vysvětlení jednotlivých pojmů, provází jednotlivými fázemi samotného procesu plánování a je doplněna o praktické příklady. Text obsahuje případovou studii strategického plánování jedné organizace, která s plánováním začala. Nalezneme zde základní motivy pro samotné rozhodnutí pro plánování, postup od utvoření pracovní skupiny přes stanovení vizí, cílů a analýz až po vytvoření samotného strategického dokumentu s rozpracovanými úkoly s časovým harmonogramem a finanční analýzou.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the study is to explore the specifics of strategic planning in non-profit organizations, their experiences with planning and, on the basis of their experiences, present practical recommendations. The method chosen for collecting information were interviews with selected staff of organizations that are doing strategic planning. Qualitative research has been used for when evaluating the interviews. The study focuses on basic terminology and explanation of single terms. It shows various stages of planning, the process itself, and is complemented by practical examples. The text includes a case study of an organization that is using strategic planning. Essential part of the case study forms the key drivers for the decision to implement strategic planning. It works through the entire planning process beginning with the formation of working groups, the setting up of a vision, individual goals and different analyzes. Finally, the study presents the key strategic document the organization has created including detailed information on elaborated tasks, relevant timetables and a financial analysis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.identifier.lisID990016002750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV