Sociální sítě jako pilíř marketingové komunikace Gambrinus ligy
Social Networks as an Essential Part of the Gambrinus league's Marketing Communication
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/60663Identifikátory
SIS: 138866
Kolekce
- Kvalifikační práce [8914]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
14. 1. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Sociální sítě, internet, web 2.0, marketingová komunikace, internetový marketing, Facebook, Twitter, Google+, fotbalový marketing, Gambrinus liga, kluby Gambrinus ligyKlíčová slova (anglicky)
Social networks, internet, web 2.0, marketing communication, internet marketing, Facebook, Twitter, Google+, football marketing, the Gambrinus league, the Gambrinus league's football clubsNázev práce: Sociální sítě jako pilíř marketingové komunikace Gambrinus ligy Cíl Hlavním cílem diplomové práce je vypracování marketingového manuálu marketingové komunikace Gambrinus ligy na sociálních sítích, který by byl flexibilně aplikovatelný jako obecný komunikační manuál klubů nejvyšší české fotbalové ligy. Jako dílčí cíle práce jsou stanoveny: analýza a zhodnocení vývoje oficiálních profilů Gambrinus ligy a jejích jednotlivých klubů na nejvýznamnější sociální síti Facebook; identifikace a sestavení přehledu dalších platforem sociálních sítí a stanovení jejich potenciálního přínosu v marketingové komunikaci Gambrinus ligy. Metody Pro účely předložené diplomové práce bylo užito kvalitativních i kvantitativních metod marketingového průzkumu. Z metod kvalitativních jde konkrétně o expertní rozhovor, případovou studii a pozorování; z výzkumných metod kvantitativního charakteru byly aplikovány analýza statistických dat a vývojová studie. Výsledky Na základě východisek plynoucích z analytické části této práce byl sestaven komunikační manuál Gambrinus ligy na sociálních sítích, který je podrobně popsán v samostatné kapitole diplomové práce. Klíčová slova Sociální sítě, internet, web 2.0, marketingová komunikace, internetový marketing, Facebook, Twitter, Google+, fotbalový marketing, Gambrinus liga,...
Thesis title: Social Networks as an Essential Part of the Gambrinus league's Marketing Communication Objective Main objective of this thesis is creation of marketing manual on various social networks intended for marketing communication of the Gambrinus league. It is supposed to provide flexibly applicable tool representing communication manual for clubs of primary football league in the Czech Republic. As partial objectives of this work are stipulated analysis and assessment of individual clubs' official Facebook profiles and their development. Further objectives are identification and compilation of overview representing other platforms of social networks and its evaluation considering their potential benefits for marketing communication of the Gambrinus league. Methodology Qualitative and quantitative methods of marketing research were used for the purposes of presented thesis. Qualitative methods comprehend expert dialogue, case study and observation. As qualitative research methods were applied statistical data analysis and development study. Results The communication manual for the Gambrinus league on social networks was completed and in detail described in separate chapter of this dissertation. It is for the most part based on solutions which were presented in the analytical part of this...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Sponzoring fotbalu Plzeňského Prazdroje: Gambrinus liga
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKaufnerová, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Datum obhajoby: 18. 6. 2012Hlavním tématem práce je sponzoring Gambrinus ligy Plzeňským Prazdrojem, respektive jednou z jeho značek, Gambrinusem. Partnerství mezi první českou fotbalovou ligou a Gambrinus začalo v roce 1997, dvakrát bylo prodlouženo ... -
Mediální obraz fanouškovské kultury na stadionech Gambrinus ligy v sezóně 2013/2014
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMichovský, Václav (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Datum obhajoby: 17. 6. 2015Cílem této práce je popsat mediální obraz fanouškovské kultury na českých fotbalových stadionech v sezoně 2013/2014. Právě v tomto ročníku Gambrinus ligy totiž na tribunách došlo k několika událostem, které obrátily pozornost ... -
Srovnání komponent herního výkonu ve fotbale
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHos, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)Datum obhajoby: 12. 1. 2015Název práce: Srovnání komponent herního výkonu ve fotbale Klíčová slova: Analýza utkání, FC Viktoria Plzeň, AC Sparta Praha, Gambrinus liga Vymezení problému: V české nejvyšší lize byly v sezoně 2013/2014 všechny utkání ...