Biopotraviny: Postoje spotřebitelů a bariéry nákupu
Organic Food: Consumer Attitudes and Barriers to Buying
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/62455Identifikátory
SIS: 144946
Kolekce
- Kvalifikační práce [6713]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Rynda, Ivan
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Studium humanitní vzdělanosti
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociální a kulturní ekologie
Datum obhajoby
19. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
biopotraviny, postoje spotřebitelů, bariéry nákupu, ekologické zemědělství, BIO loga, dostupnost biopotravin, trh s biopotravinamiKlíčová slova (anglicky)
organic food, consumer attitudes, organic farming, organic labels, availability of organic food, market with organic foodCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Biopotraviny jako produkt ekologického zemědělství
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOBeranová, Jana (Univerzita Karlova, 3. lékařská fakulta, 2014)Datum obhajoby: 10. 9. 2014 -
Cloudové organizéry
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHalada, Martin (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022)Datum obhajoby: 18. 1. 2022 -
Organ Trade in India - The Grey Area
Výsledek obhajoby: OBHÁJENORamesh, Pavithra (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 22. 6. 2017Master Thesis Abstract Institute of Political Studies Faculty of Social Sciences Charles University in Prague Author: Pavithra Ramesh Supervisor: Janusz Salamon, Ph.D. E-mail: Pavithra.ramesh14@gmail.co m E-mail: ...