Interní PR komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Internal PR communication in telefónica czech republic
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/62484Identifikátory
SIS: 125597
Kolekce
- Kvalifikační práce [18345]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Nováková, Petra
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
16. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Komunikace, Marketingová komunikace, Vnitrofiremní komunikace, Public relations, Interní PR komunikace, TelefónicaKlíčová slova (anglicky)
Communication, Marketing communication, Internal communication, Public relation, Internal PR communication, TelefónicaCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOIltis, Martin Erik (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 23. 1. 2017(abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní ... -
Strategická komunikace veřejných politik na příkladu Milostivého léta
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMarek, Michal (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 13. 9. 2023Public policy communication is a discipline that has not yet been explored much, and this thesis has chosen to examine it through the example of the government's Milostivé léto debt relief. This was a response to the ... -
Strategie vnitropodnikové komunikace
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVávra, Vojtěch (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 14. 6. 2018The bachelor thesis Strategy of Company Internal Communication deals with the communication inside a company. First, the thesis gets together existing definitions of company internal communication and tries to make a ...