Úskalí interní komunikace v mezinárodní firmě
Difficulties of internal communication in the multinational company
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/64118Identifikátory
SIS: 139231
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Wolák, Radim
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
24. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
interní komunikace, komunikační bariéry, media richness theory, maletzkeho teorie, kulturní rozdílyKlíčová slova (anglicky)
internal communication, communication barriers, media richness theory, maletzke theory, cultural differencesInterní komunikaci v organizaci je v současné době přikládán větší význam, než tomu bylo dříve. Důvodem je neustálé rozrůstání společností, ve kterých je zaručení efektivní interní komunikace stále těžší. Tato diplomová práce má za cíl zjisti, jak může vybraná společnost zlepšit svoji komunikaci se zaměstnanci. První část práce staví na komunikační teorii a konceptech, druhá část pak analyzuje stávající stav interní komunikace ve vybrané firmě. Výstupy z dotazníkového šetření a polostrukturovaného rozhovoru odhalily slabiny komunikace se zaměstnanci a společnosti bylo, na základě analýzy výstupů, předloženo doporučení ke zlepšení interní komunikace. Z analýzy vyplynuly jako nejčastější úskalí interní komunikace špatně zvolené komunikační médium, omezená možnost zpětné vazby, nedostatečná informovanost zaměstnanců, a jistou roli hrály i mezikulturní rozdíly. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The importance of corporate communication is even more highlighted nowadays than it has been couple years ago. The reason behind is that companies are constantly growing and effective employee communication within such companies is becoming more difficult. This Diploma thesis aimed to find out how to improve internal communication in selected company. For this purpose a solid communication theory has been presented and a real company chosen to be examined in the analytical part. The analytical part examined and wraped up outcomes from questionnaire and interviews. The outcome of the thesis offers an answer to a research question How can multinational company improve its employee communication and revealed opportunities for improvement. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)