Zobrazit minimální záznam

A journey through time - prosect implementation in the after - school club by the school education programme
dc.contributor.advisorDotřelová, Hana
dc.creatorProcházková, Zuzana
dc.date.accessioned2017-05-26T17:50:09Z
dc.date.available2017-05-26T17:50:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64560
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku vytvoření Školního vzdělávacího programu ve školní družině s důrazem na psychický, sociální a tělesný vývoj dítěte mladšího školního věku. Práce je rozčleněna na dvě části. První se věnuje funkci volného času a jejímu pedagogickému pohledu, zacílena je také na školní družinu a její význam, legislativu a historii. Poslední kapitoly této části se zabývají náležitostmi školního vzdělávacího programu. Praktická část popisuje realizaci projektu "Cesta časem" ve školní družině, který v dětech podporuje a rozvíjí přirozený zájem o historii. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda projekt v dětech mladšího školního věku rozvine přirozený zájem o historii, zlepší práci ve skupině a zdokonalí jejich motorické dovednosti. Z výsledků pozorování vyplývá, že projekt opravdu přispěl k podpoření zájmu o historii u dětí, podpořil spolupráci ve skupině a motorické dovednosti byly zdokonaleny při využití rozmanitých činností.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with problems of creating of School education programme in after-school club with emphasis on mental, social and physical development of younger school age children. The thesis is divided into two parts. First part deals with function of leisure time relate to its pedagogic aspect. This part is also focused on after-school club and its importance, legislation and history. Last chapters of first part deal with appropriateness of School education programme. The second part of the thesis, the practical part, describes the realisation of the project "A journey through time" in the after-school club. This projects supports and develops natural interest in history of children. The goal of the thesis was finding out if the Project develops children's natural interest in history, improves their work in groups and betters their motoric skills. It results from realised observation that the Project really contributed to children's interest in history, project supported cooperation in groups and motoric skills were improved by use of various activities.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectvolný čascs_CZ
dc.subjectpedagogika volného časucs_CZ
dc.subjectškolní družinacs_CZ
dc.subjectškolní vzdělávací programcs_CZ
dc.subjecthistoriecs_CZ
dc.subjectfree timeen_US
dc.subjectpedagogy of leisure timeen_US
dc.subjectafter school cluben_US
dc.subjectschool education programmeen_US
dc.subjecthistoryen_US
dc.titleCesta časem - realizace projektu ve školní družině podle ŠVP (školního vzdělávacího programu)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-08
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId159616
dc.title.translatedA journey through time - prosect implementation in the after - school club by the school education programmeen_US
dc.contributor.refereeDvořáčková, Hana
dc.identifier.aleph002005012
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Paedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Paedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce je zaměřena na problematiku vytvoření Školního vzdělávacího programu ve školní družině s důrazem na psychický, sociální a tělesný vývoj dítěte mladšího školního věku. Práce je rozčleněna na dvě části. První se věnuje funkci volného času a jejímu pedagogickému pohledu, zacílena je také na školní družinu a její význam, legislativu a historii. Poslední kapitoly této části se zabývají náležitostmi školního vzdělávacího programu. Praktická část popisuje realizaci projektu "Cesta časem" ve školní družině, který v dětech podporuje a rozvíjí přirozený zájem o historii. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda projekt v dětech mladšího školního věku rozvine přirozený zájem o historii, zlepší práci ve skupině a zdokonalí jejich motorické dovednosti. Z výsledků pozorování vyplývá, že projekt opravdu přispěl k podpoření zájmu o historii u dětí, podpořil spolupráci ve skupině a motorické dovednosti byly zdokonaleny při využití rozmanitých činností.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis deals with problems of creating of School education programme in after-school club with emphasis on mental, social and physical development of younger school age children. The thesis is divided into two parts. First part deals with function of leisure time relate to its pedagogic aspect. This part is also focused on after-school club and its importance, legislation and history. Last chapters of first part deal with appropriateness of School education programme. The second part of the thesis, the practical part, describes the realisation of the project "A journey through time" in the after-school club. This projects supports and develops natural interest in history of children. The goal of the thesis was finding out if the Project develops children's natural interest in history, improves their work in groups and betters their motoric skills. It results from realised observation that the Project really contributed to children's interest in history, project supported cooperation in groups and motoric skills were improved by use of various activities.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990020050120106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV