dc.contributor.advisor | Žáčková, Hana | |
dc.creator | Valková, Pavla | |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T18:34:22Z | |
dc.date.available | 2017-05-26T18:34:22Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/64797 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá pohledem dospívajících žáků na rodičovskou výchovu. Cílem práce je zjistit, jaký je rozdíl v pohledu na rodičovskou výchovu v období dospívání. Cílem práce v teoretické části je definovat základní pojmy, jako je rodina a výchova. Práce se zabývá historií vývoje rodiny, rozdělením rodiny dle funkčnosti a rozpracovává typy problémově zatížených rodin. Zaměřuje se na vymezení rodičovských stylů výchovy. Dále se zabývá emancipací od rodiny a současným pohledem na výchovu. Praktická část má za úkol zjistit pohled dotazovaných žáků na výchovu. Budou zde prezentovány výsledky kvantitativního dotazníkového šetření, které bylo realizováno pomocí dotazníků předložených studentům víceletého gymnázia v Praze. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with the difference attitude to the parenting of teen-age students. The aim of the thesis is to find out differences in attitude to parental education of teen-age students during theirs growing up. The theoretical part defines basic terms like family and education. This part includes historical development of the parenting, dividing families by functionality and types of problem-burdened families. It focuses on the parenting styles of education. It also deals with emancipation from the family and current view of education. The empirical part is to find out the surveyed students' attitudes to the education. There will be presented results of a quantitative questionnaire survey which was conducted by using questionnaires submitted to pupils from grammar school in Prague. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Rodina | cs_CZ |
dc.subject | výchova | cs_CZ |
dc.subject | dospívající | cs_CZ |
dc.subject | styly výchovy | cs_CZ |
dc.subject | Family | en_US |
dc.subject | Education | en_US |
dc.subject | Teenagers | en_US |
dc.subject | Styles of education | en_US |
dc.title | Rozdíl v pojetí výchovy v období dospívání | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-06-11 | |
dc.description.department | HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 138922 | |
dc.title.translated | Various approaches to education in adolescence | en_US |
dc.contributor.referee | Váňová, Miroslava | |
dc.identifier.aleph | 002006231 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Sociální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Social Paedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Social Paedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zabývá pohledem dospívajících žáků na rodičovskou výchovu. Cílem práce je zjistit, jaký je rozdíl v pohledu na rodičovskou výchovu v období dospívání. Cílem práce v teoretické části je definovat základní pojmy, jako je rodina a výchova. Práce se zabývá historií vývoje rodiny, rozdělením rodiny dle funkčnosti a rozpracovává typy problémově zatížených rodin. Zaměřuje se na vymezení rodičovských stylů výchovy. Dále se zabývá emancipací od rodiny a současným pohledem na výchovu. Praktická část má za úkol zjistit pohled dotazovaných žáků na výchovu. Budou zde prezentovány výsledky kvantitativního dotazníkového šetření, které bylo realizováno pomocí dotazníků předložených studentům víceletého gymnázia v Praze. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor thesis deals with the difference attitude to the parenting of teen-age students. The aim of the thesis is to find out differences in attitude to parental education of teen-age students during theirs growing up. The theoretical part defines basic terms like family and education. This part includes historical development of the parenting, dividing families by functionality and types of problem-burdened families. It focuses on the parenting styles of education. It also deals with emancipation from the family and current view of education. The empirical part is to find out the surveyed students' attitudes to the education. There will be presented results of a quantitative questionnaire survey which was conducted by using questionnaires submitted to pupils from grammar school in Prague. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020062310106986 | |