Zobrazit minimální záznam

Media image show star dance and its impact on the public
dc.contributor.advisorKruml, Milan
dc.creatorMorávková, Pavlína
dc.date.accessioned2017-05-26T18:48:42Z
dc.date.available2017-05-26T18:48:42Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64873
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvoření mediálního obrazu pořadu StarDance... Když hvězdy tančí ve vybraných tištěných médiích, na internetu a obrazovkách České televize a analyzovat jeho dopad na širokou veřejnost. Pořad StarDance je globální televizní formát odvysílaný ve více jak třiceti zemích světa. Zrodil se ve Velké Británii pod názvem Strictly Come Dancing. Česká televize zakoupila licenci k pořadu v roce 2006, kdy uvedla i první sezonu. Práce porovnává českou adaptaci pořadu s původní britskou verzí a s verzí polskou, vyzdvihuje rozdíly, jak v počtu vysílacích večerů a tanečních párů, tak v hodnocení soutěže porotou aj. Jedná se o zábavní taneční show, ve které proti sobě soutěží taneční páry složené z celebrity a profesionálního tanečníka či tanečnice. Tance, s nimiž soutěžící vystupují, spadají převážně do kategorie společenských tanců vyučovaných v tanečních kurzech pro mládež či dospělé. S kurzy společenského tance je úzce spjatý mediální obraz pořadu, ten především zkoumá, zdali StarDance rozšířil povědomí o společenském tanci a pomohl vzbudit zájem o taneční kurzy. Mezinárodně úspěšná televizní show není pouhým sobotním živým přenosem. Pořad svými reporty, rozhovory, fotografiemi a mnohým dalším roztančil, jak webové stránky, tak svůj profil na sociální síti Facebook. Jakým způsobem komunikuje...cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to create the media image of the StarDance... Když hvězdy tančí show in printed media, on the internet and on Česká televize and analyze its impact on the general public. The StarDance show is a global TV franchise broadcast in more than thirty countries around the world. It originated in the United Kingdom as Strictly Come Dancing. Česká televize bought the license and broadcast the first season in 2006. The thesis compares the Czech version of the show with the original British version as well as the Polish one, drawing attention to the differences in the number of episodes and couples, in the way the competition is judged etc. StarDance is an entertaining dance show which follows the competition of couples composed of a celebrity and a professional dancer. The dances which the couples practice are mostly ballroom dances usually taught in dance classes for general public. The media image is closely connected to the public ballroom classes. Its main purpose is to examine whether StarDance has raised awareness of social dance and helped arouse interest in dance classes. The internationally acclaimed show comprises more than just the Saturday live broadcast. Both the show's web pages and its Facebook profile teem with commentaries, interviews and picture. Chapter 3 StarDance...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectStarDancecs_CZ
dc.subjectspolečenský taneccs_CZ
dc.subjecttelevizní formátcs_CZ
dc.subjectkvantitativní obsahová analýzacs_CZ
dc.subjectmediální obrazcs_CZ
dc.subjectMF DNEScs_CZ
dc.subjectBleskcs_CZ
dc.subjectBravocs_CZ
dc.subjectPetr Čadekcs_CZ
dc.subjectJindřich Hescs_CZ
dc.subjectStarDanceen_US
dc.subjectballroom danceen_US
dc.subjectTV franchiseen_US
dc.subjectquantitative content analysisen_US
dc.subjectmedia imageen_US
dc.subjectMF DNESen_US
dc.subjectBlesken_US
dc.subjectBravoen_US
dc.subjectPetr Čadeken_US
dc.subjectJindřich Hesen_US
dc.titleMediální obraz pořadu Star Dance a jeho dopad na veřejnostcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-15
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId152678
dc.title.translatedMedia image show star dance and its impact on the publicen_US
dc.contributor.refereeZábrodská, Kristina
dc.identifier.aleph002011434
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem bakalářské práce je vytvoření mediálního obrazu pořadu StarDance... Když hvězdy tančí ve vybraných tištěných médiích, na internetu a obrazovkách České televize a analyzovat jeho dopad na širokou veřejnost. Pořad StarDance je globální televizní formát odvysílaný ve více jak třiceti zemích světa. Zrodil se ve Velké Británii pod názvem Strictly Come Dancing. Česká televize zakoupila licenci k pořadu v roce 2006, kdy uvedla i první sezonu. Práce porovnává českou adaptaci pořadu s původní britskou verzí a s verzí polskou, vyzdvihuje rozdíly, jak v počtu vysílacích večerů a tanečních párů, tak v hodnocení soutěže porotou aj. Jedná se o zábavní taneční show, ve které proti sobě soutěží taneční páry složené z celebrity a profesionálního tanečníka či tanečnice. Tance, s nimiž soutěžící vystupují, spadají převážně do kategorie společenských tanců vyučovaných v tanečních kurzech pro mládež či dospělé. S kurzy společenského tance je úzce spjatý mediální obraz pořadu, ten především zkoumá, zdali StarDance rozšířil povědomí o společenském tanci a pomohl vzbudit zájem o taneční kurzy. Mezinárodně úspěšná televizní show není pouhým sobotním živým přenosem. Pořad svými reporty, rozhovory, fotografiemi a mnohým dalším roztančil, jak webové stránky, tak svůj profil na sociální síti Facebook. Jakým způsobem komunikuje...cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the thesis is to create the media image of the StarDance... Když hvězdy tančí show in printed media, on the internet and on Česká televize and analyze its impact on the general public. The StarDance show is a global TV franchise broadcast in more than thirty countries around the world. It originated in the United Kingdom as Strictly Come Dancing. Česká televize bought the license and broadcast the first season in 2006. The thesis compares the Czech version of the show with the original British version as well as the Polish one, drawing attention to the differences in the number of episodes and couples, in the way the competition is judged etc. StarDance is an entertaining dance show which follows the competition of couples composed of a celebrity and a professional dancer. The dances which the couples practice are mostly ballroom dances usually taught in dance classes for general public. The media image is closely connected to the public ballroom classes. Its main purpose is to examine whether StarDance has raised awareness of social dance and helped arouse interest in dance classes. The internationally acclaimed show comprises more than just the Saturday live broadcast. Both the show's web pages and its Facebook profile teem with commentaries, interviews and picture. Chapter 3 StarDance...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020114340106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV