Zobrazit minimální záznam

Chodící lidé campaign 2011-2013 with focus on teaser campaign elements
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorSkopalová, Pavla
dc.date.accessioned2017-05-27T00:06:51Z
dc.date.available2017-05-27T00:06:51Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/66540
dc.description.abstractBakalářská práce Kampaň Chodící lidé v letech 2011− 2013 se zaměřením na prvky teaser kampaně analyzuje komunikaci prvních dvou fází této kampaně. První, teoretická část práce, se zabývá teaser kampaní, jejíž prvky kampaň Chodící lidé nese. Dále se věnuje teoretickému náhledu na problematiku handicapovaných, otázce pojmenování, stereotypizaci a konkrétním stereotypům ve vztahu k lidem s postižením. Další část práce je věnována samotné kampani Chodící lidé, její první a druhé fázi, zadavatelům a financování projektu, cílové skupině, timingu a konkrétním komunikačním aktivitám a jejich cílům v jednotlivých fázích kampaně. Poslední částí práce je kvantitativní výzkum, kde je pomocí analýzy dat z post-testů jednotlivých fází kampaně vyhodnocována znalost kampaně a změna v postojích vůči handicapovaným. Práce v závěru také na základě výzkumu a studia komunikace obsahuje možná doporučení do budoucna.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis Chodící lidé campaign 2011− 2013 with focus on teaser campaign elements analyses the communication of the two first phases of this campaign. The first theoretical part deals with the specifics of a teaser campaign. Furthermore it follows-up theoretical issues of the disabled people, naming issue, stereotyping and particular stereotypes towards handicapped. Next part is devoted to the first and the second phase of the campaign Chodící lidé itself, contracting authority, project funding, target group, timing and specific communication activities and its goals. The last part of the thesis is quantitative research which evaluates familiarity with the campaign and changes in attitudes towards disabled people through the analysis of data from post-tests for each phase of the campaign. The conclusion contains possible recommendation for the future based on the research and my studies of marketing communication.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectChodící lidécs_CZ
dc.subjectNadacecs_CZ
dc.subjectSiriuscs_CZ
dc.subjectsociálnícs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectstereotypizacecs_CZ
dc.subjecthandicapovanícs_CZ
dc.subjectzdravotnícs_CZ
dc.subjectpostiženícs_CZ
dc.subjectteasercs_CZ
dc.subjectkampaňcs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectChodící lidéen_US
dc.subjectNadaceen_US
dc.subjectSiriusen_US
dc.subjectsocialen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectstereotypingen_US
dc.subjecthandicappeden_US
dc.subjectphysicalen_US
dc.subjectdisabilityen_US
dc.subjectteaseren_US
dc.subjectcampaignen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.titleKampaň Chodící lidé v letech 2011-2013 se zaměřením na prvky teaser kampaněcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-01-23
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138966
dc.title.translatedChodící lidé campaign 2011-2013 with focus on teaser campaign elementsen_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
dc.identifier.aleph001924129
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce Kampaň Chodící lidé v letech 2011− 2013 se zaměřením na prvky teaser kampaně analyzuje komunikaci prvních dvou fází této kampaně. První, teoretická část práce, se zabývá teaser kampaní, jejíž prvky kampaň Chodící lidé nese. Dále se věnuje teoretickému náhledu na problematiku handicapovaných, otázce pojmenování, stereotypizaci a konkrétním stereotypům ve vztahu k lidem s postižením. Další část práce je věnována samotné kampani Chodící lidé, její první a druhé fázi, zadavatelům a financování projektu, cílové skupině, timingu a konkrétním komunikačním aktivitám a jejich cílům v jednotlivých fázích kampaně. Poslední částí práce je kvantitativní výzkum, kde je pomocí analýzy dat z post-testů jednotlivých fází kampaně vyhodnocována znalost kampaně a změna v postojích vůči handicapovaným. Práce v závěru také na základě výzkumu a studia komunikace obsahuje možná doporučení do budoucna.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis Chodící lidé campaign 2011− 2013 with focus on teaser campaign elements analyses the communication of the two first phases of this campaign. The first theoretical part deals with the specifics of a teaser campaign. Furthermore it follows-up theoretical issues of the disabled people, naming issue, stereotyping and particular stereotypes towards handicapped. Next part is devoted to the first and the second phase of the campaign Chodící lidé itself, contracting authority, project funding, target group, timing and specific communication activities and its goals. The last part of the thesis is quantitative research which evaluates familiarity with the campaign and changes in attitudes towards disabled people through the analysis of data from post-tests for each phase of the campaign. The conclusion contains possible recommendation for the future based on the research and my studies of marketing communication.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990019241290106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV