dc.contributor.advisor | Burešová, Karolína | |
dc.creator | Ksandrová, Daniela | |
dc.date.accessioned | 2017-05-27T02:23:18Z | |
dc.date.available | 2017-05-27T02:23:18Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/67200 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce bylo srovnání bilingvního vzdělávání v České republice a Velké Británii se zaměřením na Wales a Anglii. Aby mohlo být toto srovnání provedeno, bylo nutné se zaměřit nejprve na historii a současné trendy v evropské vzdělávací politice v oblasti jazykového a bilingvního vzdělávání, dále na historii a východiska bilingvního vzdělávání, na definici českého bilingvního vzdělávání na dvojjazyčných gymnáziích, vymezení britského vzdělávacího systému, vymezení britského bilingvního vzdělávání se zaměřením na Anglii a Wales a na srovnání českého a britského bilingvního vzdělávání. Přínosem mé práce je především to, že bylo provedeno šetření a srovnání aktuálního fenoménu bilingvního vzdělávání v mezinárodní dimenzi. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The main aim of my final thesis is the comparison of bilingual education in the Czech Republic and the United Kingdom, with the focus on Wales and England. Regarding to be able to make this comparison, I had to focus first on history as well as recent trends in European education policy in the field of language and bilingual education, as well as the history and basis of bilingual education, the definition of Czech bilingual education, defining the British education system, defining the British bilingual education with a focus on England and Wales and a comparison of Czech and British bilingual education. Contribution of my work is that the investigation was carried out and compared to the current phenomenon of bilingual education in the international dimension. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | bilingvní vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | Velká Británie | cs_CZ |
dc.subject | Česká republika | cs_CZ |
dc.subject | Evropská unie | cs_CZ |
dc.subject | Anglie | cs_CZ |
dc.subject | Wales | cs_CZ |
dc.subject | historie bilingvního vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | východiska bilingvního vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | rámcově vzdělávací program | cs_CZ |
dc.subject | rámcově vzdělávací program pro dvojjazyčná gymnázia | cs_CZ |
dc.subject | bilingvismus | cs_CZ |
dc.subject | definice bilingvismu | cs_CZ |
dc.subject | modely bilingvismu | cs_CZ |
dc.subject | historie britského vzdělávacího systému | cs_CZ |
dc.subject | Národní kurikulum Velké Británie | cs_CZ |
dc.subject | Národní akční plán pro bilingvní Wales | cs_CZ |
dc.subject | bilingual education | en_US |
dc.subject | the United Kingdom | en_US |
dc.subject | the Czech Republic | en_US |
dc.subject | European Union | en_US |
dc.subject | England | en_US |
dc.subject | Wales | en_US |
dc.subject | history of bilingual education | en_US |
dc.subject | resources of bilingual education | en_US |
dc.subject | Framework Education Programme | en_US |
dc.subject | Framework Education Programme for bilingual secondary schools | en_US |
dc.subject | bilingualism | en_US |
dc.subject | the definition of bilingualism | en_US |
dc.subject | models of bilingualism | en_US |
dc.subject | the history of the British education system | en_US |
dc.subject | National Curriculum | en_US |
dc.subject | National Action plan for a bilingual Wales | en_US |
dc.title | Aktuální otázky bilingvního vzdělávání v České republice a ve Velké Británii | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-06-16 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 137589 | |
dc.title.translated | Current issues in bilingual education in the Czech Republic and Great Britain | en_US |
dc.contributor.referee | Běhalová, Andrea | |
dc.identifier.aleph | 001783720 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem mé bakalářské práce bylo srovnání bilingvního vzdělávání v České republice a Velké Británii se zaměřením na Wales a Anglii. Aby mohlo být toto srovnání provedeno, bylo nutné se zaměřit nejprve na historii a současné trendy v evropské vzdělávací politice v oblasti jazykového a bilingvního vzdělávání, dále na historii a východiska bilingvního vzdělávání, na definici českého bilingvního vzdělávání na dvojjazyčných gymnáziích, vymezení britského vzdělávacího systému, vymezení britského bilingvního vzdělávání se zaměřením na Anglii a Wales a na srovnání českého a britského bilingvního vzdělávání. Přínosem mé práce je především to, že bylo provedeno šetření a srovnání aktuálního fenoménu bilingvního vzdělávání v mezinárodní dimenzi. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The main aim of my final thesis is the comparison of bilingual education in the Czech Republic and the United Kingdom, with the focus on Wales and England. Regarding to be able to make this comparison, I had to focus first on history as well as recent trends in European education policy in the field of language and bilingual education, as well as the history and basis of bilingual education, the definition of Czech bilingual education, defining the British education system, defining the British bilingual education with a focus on England and Wales and a comparison of Czech and British bilingual education. Contribution of my work is that the investigation was carried out and compared to the current phenomenon of bilingual education in the international dimension. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990017837200106986 | |