Zobrazit minimální záznam

Current issues in bilingual education in the Czech Republic and Great Britain
dc.contributor.advisorBurešová, Karolína
dc.creatorKsandrová, Daniela
dc.date.accessioned2017-05-27T02:23:18Z
dc.date.available2017-05-27T02:23:18Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/67200
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo srovnání bilingvního vzdělávání v České republice a Velké Británii se zaměřením na Wales a Anglii. Aby mohlo být toto srovnání provedeno, bylo nutné se zaměřit nejprve na historii a současné trendy v evropské vzdělávací politice v oblasti jazykového a bilingvního vzdělávání, dále na historii a východiska bilingvního vzdělávání, na definici českého bilingvního vzdělávání na dvojjazyčných gymnáziích, vymezení britského vzdělávacího systému, vymezení britského bilingvního vzdělávání se zaměřením na Anglii a Wales a na srovnání českého a britského bilingvního vzdělávání. Přínosem mé práce je především to, že bylo provedeno šetření a srovnání aktuálního fenoménu bilingvního vzdělávání v mezinárodní dimenzi.cs_CZ
dc.description.abstractThe main aim of my final thesis is the comparison of bilingual education in the Czech Republic and the United Kingdom, with the focus on Wales and England. Regarding to be able to make this comparison, I had to focus first on history as well as recent trends in European education policy in the field of language and bilingual education, as well as the history and basis of bilingual education, the definition of Czech bilingual education, defining the British education system, defining the British bilingual education with a focus on England and Wales and a comparison of Czech and British bilingual education. Contribution of my work is that the investigation was carried out and compared to the current phenomenon of bilingual education in the international dimension.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectbilingvní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectVelká Britániecs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectEvropská uniecs_CZ
dc.subjectAngliecs_CZ
dc.subjectWalescs_CZ
dc.subjecthistorie bilingvního vzdělávánícs_CZ
dc.subjectvýchodiska bilingvního vzdělávánícs_CZ
dc.subjectrámcově vzdělávací programcs_CZ
dc.subjectrámcově vzdělávací program pro dvojjazyčná gymnáziacs_CZ
dc.subjectbilingvismuscs_CZ
dc.subjectdefinice bilingvismucs_CZ
dc.subjectmodely bilingvismucs_CZ
dc.subjecthistorie britského vzdělávacího systémucs_CZ
dc.subjectNárodní kurikulum Velké Britániecs_CZ
dc.subjectNárodní akční plán pro bilingvní Walescs_CZ
dc.subjectbilingual educationen_US
dc.subjectthe United Kingdomen_US
dc.subjectthe Czech Republicen_US
dc.subjectEuropean Unionen_US
dc.subjectEnglanden_US
dc.subjectWalesen_US
dc.subjecthistory of bilingual educationen_US
dc.subjectresources of bilingual educationen_US
dc.subjectFramework Education Programmeen_US
dc.subjectFramework Education Programme for bilingual secondary schoolsen_US
dc.subjectbilingualismen_US
dc.subjectthe definition of bilingualismen_US
dc.subjectmodels of bilingualismen_US
dc.subjectthe history of the British education systemen_US
dc.subjectNational Curriculumen_US
dc.subjectNational Action plan for a bilingual Walesen_US
dc.titleAktuální otázky bilingvního vzdělávání v České republice a ve Velké Britániics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId137589
dc.title.translatedCurrent issues in bilingual education in the Czech Republic and Great Britainen_US
dc.contributor.refereeBěhalová, Andrea
dc.identifier.aleph001783720
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem mé bakalářské práce bylo srovnání bilingvního vzdělávání v České republice a Velké Británii se zaměřením na Wales a Anglii. Aby mohlo být toto srovnání provedeno, bylo nutné se zaměřit nejprve na historii a současné trendy v evropské vzdělávací politice v oblasti jazykového a bilingvního vzdělávání, dále na historii a východiska bilingvního vzdělávání, na definici českého bilingvního vzdělávání na dvojjazyčných gymnáziích, vymezení britského vzdělávacího systému, vymezení britského bilingvního vzdělávání se zaměřením na Anglii a Wales a na srovnání českého a britského bilingvního vzdělávání. Přínosem mé práce je především to, že bylo provedeno šetření a srovnání aktuálního fenoménu bilingvního vzdělávání v mezinárodní dimenzi.cs_CZ
uk.abstract.enThe main aim of my final thesis is the comparison of bilingual education in the Czech Republic and the United Kingdom, with the focus on Wales and England. Regarding to be able to make this comparison, I had to focus first on history as well as recent trends in European education policy in the field of language and bilingual education, as well as the history and basis of bilingual education, the definition of Czech bilingual education, defining the British education system, defining the British bilingual education with a focus on England and Wales and a comparison of Czech and British bilingual education. Contribution of my work is that the investigation was carried out and compared to the current phenomenon of bilingual education in the international dimension.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990017837200106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV