Média jako prostředek interní komunikace v ICT sektoru
Media as a tool of internal communication in the ICT sector
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/69648Identifikátory
SIS: 139299
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Koudelková, Petra
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
27. 1. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
interní komunikace, ICT, média, komunikační prostředky, sociální médiaKlíčová slova (anglicky)
internal communication, ICT, media, communication channels, social mediaDiplomová práce Média jako prostředek interní komunikace v ICT sektoru mapuje a analyzuje spektrum médií, které firmy podnikající v oboru informačních a komunikačních technologií využívají ve své interní komunikaci. Práce se dělí na čtyři základní části. První část práce představuje teoretickou literární rešerši a poskytuje tak základnu pro následující analytický výzkum. Tato část se soustředí na popis interní komunikace jako oboru zkoumání a následně jednotlivých komunikačních kanálů, potažmo médií užívaných právě v interní komunikaci. Druhá část práce tvoří popis metodologie užité pro tuto studii. Třetí část se zaměřuje na prezentaci dat získaných jak z kvalitativního (hloubkových rozhovorů), tak z kvantitativního výzkumu (statistického vyhodnocení odpovědí z elektronického dotazníku). Čtvrtá část práce, diskuze, se pak věnuje analýze získaných údajů, jejich porovnání s teoretickou částí a zároveň zde autorka odpovídá na výzkumné otázky a podotázky této studie.
The diploma thesis Medium as a tool of internal communication in the ICT sector maps and analyzes the spectrum of media used in internal communication by companies that operate in the field of information and communication technologies. The thesis is divided into four main parts. The first part presents the theoretical literature review and provides the basis for subsequent analytical research. This section focuses on the description of internal communication as a field of inquiry and subsequently each communication channel and the media used in internal communication. The second part consists of a description of the methodology used for this study. The third part focuses on the presentation of data obtained from both qualitative (in-depth interviews) and quantitative research (statistical evaluation of the response of the electronic questionnaire) . The fourth part, discussion, is devoted to the analysis of the data obtained, comparing them with the theoretical part and at the same time, the author answers the research questions and sub-questions of this study.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Trendy a vnímání efektivity nástrojů media ralations v oboru PR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČalounová, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 12. 9. 2023This bachelor's thesis focuses on media relations, which are part of the field of PR. It aims to describe the current situation in the Czech PR and to find out whether traditional media relations tools are still effective ... -
Role oborových médií ve vzdělání studentů marketingu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPenkov, Radoslav (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 12. 6. 2019Bakalářská práce si klade za cíl popsat roli současných českých oborových médií v životě studentů a budoucích profesionálů z oblasti marketingové komunikace a public relations. Cílem práce je jednak zjistit vztah studentů ... -
Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOProcházková, Pavla (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 1. 2. 2023Cílem diplomové práce s názvem "Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR" ("Use of Media in English Lessons in the Czech Republic") je zhodnotit používání starých, klasických i nových médií pří výuce angličtiny na ...