Zobrazit minimální záznam

Stories in marketing communication of selected brands
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorHnátová, Marie
dc.date.accessioned2017-05-27T11:00:09Z
dc.date.available2017-05-27T11:00:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69786
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o využití příběhů v prostředcích marketingové komunikace. Konkrétně se věnuje narativům nejen v rámci jednotlivých komunikačních výstupů, ale i celkově na úrovně značky. Úvodní část je zaměřena na vymezení pojmů naratologie, které jsou stěžejní pro orientaci v této vědě. V další části jsou příběhy zachyceny z pohledu reklamní praxe, tedy jako storytelling, koncept procesu tvorby reklamních sdělení. V této části jsou taktéž vysvětleny pravděpodobné důvody efektivity příběhů jakožto propagačního prostředku. Poslední část je aplikací popsaných teoretických prvků do rozborů tří vybraných značek, které jsou význačné svou narativitou. Značky jsou přiblíženy pomocí příběhů jako celek, následně pak i v podobě konkrétních reklamních výstupů. Cílem práce je zmapovat narativy jako nástroj pro polidštění a zvýšení atraktivity značek.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor's thesis aims to describe an application of stories within marketing communication. Particularly, it deals with narratives not only in terms of individual communication outputs but also as an overall approach of brands. The introduction part focuses on determination of narratological terms, which are crucial for orientation in this field. The second part captures stories from the view of commercials in practice, thus as storytelling, a concept of creative process. This part also contains an explanation of presumable reasons for efficiency of stories as a promotional technique. The last part is a combination of described theoretical aspects applied to analyses of three chosen brands, which are characteristic of their narrativity. Brands' stories are analysed as a whole and also as a single communication results. The purpose of this thesis is to outline narratives as a tool for humanisation of brands and for improvement of their attractiveness.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectNarativycs_CZ
dc.subjectstorytellingcs_CZ
dc.subjectidentita značkycs_CZ
dc.subjectparadigmatická a syntagmatická analýzacs_CZ
dc.subjectNarrativesen_US
dc.subjectstorytellingen_US
dc.subjectbrand's identityen_US
dc.subjectparadigmatic and syntagmatic analysesen_US
dc.titlePříběhy v marketingové komunikaci vybraných značekcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151924
dc.title.translatedStories in marketing communication of selected brandsen_US
dc.contributor.refereeOrban, Karol
dc.identifier.aleph002006839
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce pojednává o využití příběhů v prostředcích marketingové komunikace. Konkrétně se věnuje narativům nejen v rámci jednotlivých komunikačních výstupů, ale i celkově na úrovně značky. Úvodní část je zaměřena na vymezení pojmů naratologie, které jsou stěžejní pro orientaci v této vědě. V další části jsou příběhy zachyceny z pohledu reklamní praxe, tedy jako storytelling, koncept procesu tvorby reklamních sdělení. V této části jsou taktéž vysvětleny pravděpodobné důvody efektivity příběhů jakožto propagačního prostředku. Poslední část je aplikací popsaných teoretických prvků do rozborů tří vybraných značek, které jsou význačné svou narativitou. Značky jsou přiblíženy pomocí příběhů jako celek, následně pak i v podobě konkrétních reklamních výstupů. Cílem práce je zmapovat narativy jako nástroj pro polidštění a zvýšení atraktivity značek.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor's thesis aims to describe an application of stories within marketing communication. Particularly, it deals with narratives not only in terms of individual communication outputs but also as an overall approach of brands. The introduction part focuses on determination of narratological terms, which are crucial for orientation in this field. The second part captures stories from the view of commercials in practice, thus as storytelling, a concept of creative process. This part also contains an explanation of presumable reasons for efficiency of stories as a promotional technique. The last part is a combination of described theoretical aspects applied to analyses of three chosen brands, which are characteristic of their narrativity. Brands' stories are analysed as a whole and also as a single communication results. The purpose of this thesis is to outline narratives as a tool for humanisation of brands and for improvement of their attractiveness.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020068390106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV