Zobrazit minimální záznam

The influence of new internet concerns on transformation of the traditional publishing house in central Europe
dc.contributor.advisorŠtětka, Václav
dc.creatorLiška, Ondřej
dc.date.accessioned2017-05-27T11:36:28Z
dc.date.available2017-05-27T11:36:28Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69984
dc.description.abstractDiplomová práce "Vliv nových internetových koncernů na transformaci tradičních vydavatelství střední Evropy" se na základě teorie mediální konvergence a teoretických podkladů z oblasti současných trendů v mediálním odvětví zabývá změnami, kterými podstupují tradiční vydavatelské domy. Práce mapuje digitální portfolia tradičních mediálních domů Axel Springer v rámci německého trhu a mediálních domů Mafra, Bauer Media a CME v rámci českého trhu. Současně se zabývá portfoliem vybraných globálních internetových společností a vztahy těchto nových mediálních koncernů s tradičními vydavatelskými domy, zaměřuje se na konkurenční výhody zkoumaných online platforem nových internetových společností, které potenciálně konkurují svým zaměřením klasickým vydavatelům, a zabývá se výhodami a možnostmi pro uživatele a inzerenty a vzájemnou spoluprací a závislostí obou typů mediálních koncernů.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis "The Influence of New Internet Concerns on Transformation of the Traditional Publishing Houses in Central Europe", based on the media convergence theory and theoretical sources from the area of current trends in media field, focuses on changes the traditional publishing houses are going through. The paper maps the digital portfolio of the traditional media houses of Axel Springer in the German market and of media houses of Mafra, Bauer Media and CME in the Czech market. The paper parallely focuses on portfolio of the chosen global Internet companies and the relationships between these new media concerns and the traditional publishing houses, focuses on the competitive advantages of the examined online platforms of the new Internet companies, which potentially compete by their aims with the tradidional publishers. The paper also focuses on the advantages and the options for the users and advertisers, and on the mutual cooperation and dependenncy of the both types of media concerns.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectKonvergence médiícs_CZ
dc.subjectinternetové společnostics_CZ
dc.subjecttradiční vydavatelstvícs_CZ
dc.subjectdigitální portfoliocs_CZ
dc.subjectonline platformycs_CZ
dc.subjectwebové portálycs_CZ
dc.subjectelektronická komercecs_CZ
dc.subjectonline marketingcs_CZ
dc.subjectMedia Convergenceen_US
dc.subjectInternet Companiesen_US
dc.subjectTraditional Publishing Housesen_US
dc.subjectDigital Portfolioen_US
dc.subjectOnline Platformsen_US
dc.subjectWeb Portalsen_US
dc.subjecte-commerceen_US
dc.subjectOnline Marketingen_US
dc.titleVliv nových internetových koncernů na transformaci tradičních vydavatelství střední Evropycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-24
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId152746
dc.title.translatedThe influence of new internet concerns on transformation of the traditional publishing house in central Europeen_US
dc.contributor.refereeŠvelch, Jaroslav
dc.identifier.aleph002011355
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Vliv nových internetových koncernů na transformaci tradičních vydavatelství střední Evropy" se na základě teorie mediální konvergence a teoretických podkladů z oblasti současných trendů v mediálním odvětví zabývá změnami, kterými podstupují tradiční vydavatelské domy. Práce mapuje digitální portfolia tradičních mediálních domů Axel Springer v rámci německého trhu a mediálních domů Mafra, Bauer Media a CME v rámci českého trhu. Současně se zabývá portfoliem vybraných globálních internetových společností a vztahy těchto nových mediálních koncernů s tradičními vydavatelskými domy, zaměřuje se na konkurenční výhody zkoumaných online platforem nových internetových společností, které potenciálně konkurují svým zaměřením klasickým vydavatelům, a zabývá se výhodami a možnostmi pro uživatele a inzerenty a vzájemnou spoluprací a závislostí obou typů mediálních koncernů.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis "The Influence of New Internet Concerns on Transformation of the Traditional Publishing Houses in Central Europe", based on the media convergence theory and theoretical sources from the area of current trends in media field, focuses on changes the traditional publishing houses are going through. The paper maps the digital portfolio of the traditional media houses of Axel Springer in the German market and of media houses of Mafra, Bauer Media and CME in the Czech market. The paper parallely focuses on portfolio of the chosen global Internet companies and the relationships between these new media concerns and the traditional publishing houses, focuses on the competitive advantages of the examined online platforms of the new Internet companies, which potentially compete by their aims with the tradidional publishers. The paper also focuses on the advantages and the options for the users and advertisers, and on the mutual cooperation and dependenncy of the both types of media concerns.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020113550106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV