dc.contributor.advisor | Mužík, Jaroslav | |
dc.creator | Koderová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-03-30T14:42:22Z | |
dc.date.available | 2017-03-30T14:42:22Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/7026 | |
dc.description.abstract | V současné době se neustále hovoří a polemizuje o člověku jako o základním předpokladu efektivního fungování společnosti. Nedávno se pro označení člověka jako aktivní pracovní síly, díky níž je dosahováno organizačních cílů, vžil termín lidské zdroje. Personální diagnostika je používána za účelem neustálého zvyšování kvality těchto zdrojů, a to jak v podnikové praxi, tak ve vzdělávání, v poradenských institucích, ve službách zaměstnanosti a jinde. Je jisté, že téma personální diagnostiky je velmi obsáhlé, neboť se prolíná do mnoha oborů a využívá velké zásoby metod, o nichž by se dalo pojednávat. Bohužel není možné popsat všechny nástroje užívané za účelem zjišťování potenciálu pracovníků, proto jsem se zaměřila na dva nejzajímavější- Assessment centra a bilanční diagnostiku. Tyto dvě formy zkoumání charakteristik člověka vzhledem k profesnímu uplatnění je možné považovat za velmi komplexní a validní. Obě metody jsou si navíc svým obsahem velmi podobné, liší se hlavně způsobem využití výsledků a zaměřeností na různou skupinu klientů či účastníků. Problematikou Assessment center a bilanční diagnostiky jsem se rozhodla zabývat z toho důvodu, že je považuji za velmi přínosné a užitečné metody, které nacházejí nebo by mohly nacházet široké uplatnění v podnikové a vzdělávací praxi. Téma je pro mne zajímavé také... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Personální diagnostika v podnikové a vzdělávací praxi | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-09-21 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 27025 | |
dc.title.translated | Personal dignostics in organizational and educational practice | en_US |
dc.contributor.referee | Šerák, Michal | |
dc.identifier.aleph | 000722566 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | V současné době se neustále hovoří a polemizuje o člověku jako o základním předpokladu efektivního fungování společnosti. Nedávno se pro označení člověka jako aktivní pracovní síly, díky níž je dosahováno organizačních cílů, vžil termín lidské zdroje. Personální diagnostika je používána za účelem neustálého zvyšování kvality těchto zdrojů, a to jak v podnikové praxi, tak ve vzdělávání, v poradenských institucích, ve službách zaměstnanosti a jinde. Je jisté, že téma personální diagnostiky je velmi obsáhlé, neboť se prolíná do mnoha oborů a využívá velké zásoby metod, o nichž by se dalo pojednávat. Bohužel není možné popsat všechny nástroje užívané za účelem zjišťování potenciálu pracovníků, proto jsem se zaměřila na dva nejzajímavější- Assessment centra a bilanční diagnostiku. Tyto dvě formy zkoumání charakteristik člověka vzhledem k profesnímu uplatnění je možné považovat za velmi komplexní a validní. Obě metody jsou si navíc svým obsahem velmi podobné, liší se hlavně způsobem využití výsledků a zaměřeností na různou skupinu klientů či účastníků. Problematikou Assessment center a bilanční diagnostiky jsem se rozhodla zabývat z toho důvodu, že je považuji za velmi přínosné a užitečné metody, které nacházejí nebo by mohly nacházet široké uplatnění v podnikové a vzdělávací praxi. Téma je pro mne zajímavé také... | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990007225660106986 | |