Zobrazit minimální záznam

Semiosis of the self-prezentation of sports clubs AC Sparta Praha and HC Sparta Praha in the season 2013/2014
dc.contributor.advisorŠoltys, Otakar
dc.creatorDrobná, Šárka
dc.date.accessioned2017-05-27T12:59:35Z
dc.date.available2017-05-27T12:59:35Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/70397
dc.description.abstract(abstrakt) Diplomová práce se zabývá sémiotikou mediálních kampaní sportovních klubů AC Sparta Praha a HC Sparta Praha v sezoně 2013/2014. Tato sezona byla pro oba kluby výroční, AC Sparta v ní oslavila 120 let své existence a HC Sparta 110 let. Z toho důvodu byly mediální kampaně obou klubů poměrně intenzivní, obě se také obracely do minulosti. Práce zkoumá významy zakódované do mediálních kampaní, pokouší se zjistit, jaké verbální a neverbální znaky jsou příznačné pro pojem "Sparta" na české sportovní scéně, a také zda kluby vycházejí v kampaních ze stejného sémiotického základu, který je daný jejich stejným názvem a klubovými barvami. Práce se snaží definovat novodobý "mýtus Sparty". Teoretická část přibližuje současné postavení sportu ve společnosti, výzkumná část zkoumá mediální kampaně obou klubů ze sémiotického hlediska.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis deals with semiotics of advertising media campaigns of sport clubs AC Sparta Praha and HC Sparta Praha in the season 2013/2014. Both of the clubs celebrated an anniversary this season: AC Sparta Praha celebrated 120 years since its foundation, HC Sparta Praha celebrated 110 years. That was a reason why media campaigns were intensive and referred to the glorious history of the clubs. The Diploma thesis research is focused on meanings encoded into the campaigns and attempts to find out which verbal and non-verbal signs create the term "Sparta". The Author tries to find out if there is the same semiotic base for both clubs which operate with the same name and elementary signs. Diploma thesis defines contemporary "myth of Sparta" in Czech sport area. Theoretical part occupies with contemporary status of sport in the society, analytical part deals with the media campaigns of both clubs from semiotic perspective.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectSpartacs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectsémiotikacs_CZ
dc.subjectsémiózacs_CZ
dc.subjectsebeprezentacecs_CZ
dc.subjectmýtuscs_CZ
dc.subjectznakycs_CZ
dc.subjectsymbolycs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjecthokejcs_CZ
dc.subjectSpartaen_US
dc.subjectsporten_US
dc.subjectsemioticsen_US
dc.subjectsemiosisen_US
dc.subjectself-presentationen_US
dc.subjectmythen_US
dc.subjectsignsen_US
dc.subjectsymbolsen_US
dc.subjectfootballen_US
dc.subjectice hockeyen_US
dc.titleSémióza sebeprezentace sportovních klubů AC Sparta Praha a HC Sparta Praha v sezoně 2013/2014cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-23
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId153103
dc.title.translatedSemiosis of the self-prezentation of sports clubs AC Sparta Praha and HC Sparta Praha in the season 2013/2014en_US
dc.contributor.refereeJirák, Jan
dc.identifier.aleph002014066
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(abstrakt) Diplomová práce se zabývá sémiotikou mediálních kampaní sportovních klubů AC Sparta Praha a HC Sparta Praha v sezoně 2013/2014. Tato sezona byla pro oba kluby výroční, AC Sparta v ní oslavila 120 let své existence a HC Sparta 110 let. Z toho důvodu byly mediální kampaně obou klubů poměrně intenzivní, obě se také obracely do minulosti. Práce zkoumá významy zakódované do mediálních kampaní, pokouší se zjistit, jaké verbální a neverbální znaky jsou příznačné pro pojem "Sparta" na české sportovní scéně, a také zda kluby vycházejí v kampaních ze stejného sémiotického základu, který je daný jejich stejným názvem a klubovými barvami. Práce se snaží definovat novodobý "mýtus Sparty". Teoretická část přibližuje současné postavení sportu ve společnosti, výzkumná část zkoumá mediální kampaně obou klubů ze sémiotického hlediska.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis deals with semiotics of advertising media campaigns of sport clubs AC Sparta Praha and HC Sparta Praha in the season 2013/2014. Both of the clubs celebrated an anniversary this season: AC Sparta Praha celebrated 120 years since its foundation, HC Sparta Praha celebrated 110 years. That was a reason why media campaigns were intensive and referred to the glorious history of the clubs. The Diploma thesis research is focused on meanings encoded into the campaigns and attempts to find out which verbal and non-verbal signs create the term "Sparta". The Author tries to find out if there is the same semiotic base for both clubs which operate with the same name and elementary signs. Diploma thesis defines contemporary "myth of Sparta" in Czech sport area. Theoretical part occupies with contemporary status of sport in the society, analytical part deals with the media campaigns of both clubs from semiotic perspective.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020140660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV