Zobrazit minimální záznam

Role of the media in decision-making about charity to help the needy
dc.contributor.advisorSmékal, Vladimír
dc.creatorSlabionová, Jozefína
dc.date.accessioned2017-05-27T19:12:28Z
dc.date.available2017-05-27T19:12:28Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/72407
dc.description.abstract"Úloha médií v rozhodování v charitativní pomoci potřebným" Tato práce se zabývá úlohou médií v rozhodování jednotlivce v souvislosti s charitativní činností v české společnosti. Teoretická část práce obrací pozornost na obě základní oblasti, tj. média a charitu. Část týkající se médií se snaží ukázat spojitost a vzájemné působení médií jako prostředků komunikace a společnosti jako objektu jejich působení a vlivu. Zabývá se prostředky komunikace a následnou proměnou společnosti. Práce nezapomíná ani na odpovědnost médií a s ní spojenou etiku médií. Oblast týkající se charity předkládá výstupní data z proběhlých výzkumů charitativní činnosti v České republice, informace o dárcovství a důvěryhodnosti institucí poskytujících pomoc potřebným. Závěr teoretické části je věnován spolupráci médií a charitativních organizací při organizaci nejvýznamnějších charitativních akcí. Praktická část je věnována vlastnímu průzkumu veřejného mínění formou dotazníkového šetření. V tomto šetření je kladen důraz na to, zda člověk přispívá na charitu a co je hlavním impulsem pro poskytování darů. Práce potvrzuje hypotézu, že média hrají významnou roli při rozhodování jednotlivce v charitativní pomoci potřebným.cs_CZ
dc.description.abstract"Role of the media in decision-making about charity to help the needy" This thesis deals with the role of media in decision-making of an individual relating to charitable activities in the Czech society. The theoretical part turns attention to both basic topics, ie, the media and charity. The part concerning the media tries to show the linkage and interaction of media, as means of communication, and society, as the object of their action and influence. It deals with means of communication and subsequent transformation of the society. The thesis does not forget to mention responsibility of the media and the related ethics of media. The part relating to the charity presents output data from realized research on the charity work in the Czech Republic, information on donations and on credibility of organizations providing assistance to the needy. Conclusion of the theoretical part focuses on cooperation of the media and charitable organizations in organizing the most significant charitable events. The practical part is devoted to the survey of public opinion itself through a questionnaire survey. In this investigation, the focus is on whether a person contributes to charity, and what the main impetus for a donation is. The thesis confirms the hypothesis that the media play an important role in...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Katolická teologická fakultacs_CZ
dc.subjectMédiacs_CZ
dc.subjectspolečnostcs_CZ
dc.subjectmanipulacecs_CZ
dc.subjectvlivcs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.subjectcharitacs_CZ
dc.subjectMediaen_US
dc.subjectsocietyen_US
dc.subjectmanipulationsen_US
dc.subjecteffecten_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectcharityen_US
dc.titleÚloha médií v rozhodování v charitativní pomoci potřebnýmcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-18
dc.description.departmentDepartment of Theological Ethics and Theology of Spiritualityen_US
dc.description.departmentKatedra teologické etiky a spirituální teologiecs_CZ
dc.description.facultyKatolická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyCatholic Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId149726
dc.title.translatedRole of the media in decision-making about charity to help the needyen_US
dc.contributor.refereeSládek, Karel
dc.identifier.aleph002071079
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAplikovaná etikacs_CZ
thesis.degree.disciplineApplied Ethicsen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-name.csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csKTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAplikovaná etikacs_CZ
uk.degree-discipline.enApplied Ethicsen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs"Úloha médií v rozhodování v charitativní pomoci potřebným" Tato práce se zabývá úlohou médií v rozhodování jednotlivce v souvislosti s charitativní činností v české společnosti. Teoretická část práce obrací pozornost na obě základní oblasti, tj. média a charitu. Část týkající se médií se snaží ukázat spojitost a vzájemné působení médií jako prostředků komunikace a společnosti jako objektu jejich působení a vlivu. Zabývá se prostředky komunikace a následnou proměnou společnosti. Práce nezapomíná ani na odpovědnost médií a s ní spojenou etiku médií. Oblast týkající se charity předkládá výstupní data z proběhlých výzkumů charitativní činnosti v České republice, informace o dárcovství a důvěryhodnosti institucí poskytujících pomoc potřebným. Závěr teoretické části je věnován spolupráci médií a charitativních organizací při organizaci nejvýznamnějších charitativních akcí. Praktická část je věnována vlastnímu průzkumu veřejného mínění formou dotazníkového šetření. V tomto šetření je kladen důraz na to, zda člověk přispívá na charitu a co je hlavním impulsem pro poskytování darů. Práce potvrzuje hypotézu, že média hrají významnou roli při rozhodování jednotlivce v charitativní pomoci potřebným.cs_CZ
uk.abstract.en"Role of the media in decision-making about charity to help the needy" This thesis deals with the role of media in decision-making of an individual relating to charitable activities in the Czech society. The theoretical part turns attention to both basic topics, ie, the media and charity. The part concerning the media tries to show the linkage and interaction of media, as means of communication, and society, as the object of their action and influence. It deals with means of communication and subsequent transformation of the society. The thesis does not forget to mention responsibility of the media and the related ethics of media. The part relating to the charity presents output data from realized research on the charity work in the Czech Republic, information on donations and on credibility of organizations providing assistance to the needy. Conclusion of the theoretical part focuses on cooperation of the media and charitable organizations in organizing the most significant charitable events. The practical part is devoted to the survey of public opinion itself through a questionnaire survey. In this investigation, the focus is on whether a person contributes to charity, and what the main impetus for a donation is. The thesis confirms the hypothesis that the media play an important role in...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Katolická teologická fakulta, Katedra teologické etiky a spirituální teologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990020710790106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV