Komunikační strategie Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu v letech 2013-2014
Communication strategy of Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend in the years 2013-2014
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/72450Identifikátory
SIS: 151945
Kolekce
- Kvalifikační práce [18159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hejlová, Denisa
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
15. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend, fashion marketing, komunikační strategie, móda, 2013-2014Klíčová slova (anglicky)
Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend, fashion marketing, communication strategy, fashion, 2013-2014Bakalářská práce "Komunikační strategie Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu v letech 2013-2014" analyzuje celkové působení a proměnu komunikační strategie této klíčové společenské a obchodní události pro podporu českého módního průmyslu. Pozorované dvouleté období se soustředí na změnu vedení a nástup klíčového sponzora, a také titulárního partnera - značky Mercedes-Benz, která v rámci své strategie podporuje týdny módy na mezinárodní úrovni. V první části se bakalářská práce věnuje pojmu móda z historického i společenského hlediska, až po aktuální témata a důležitost využití marketingových nástrojů. V druhé části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy, jež jsou aplikovány ve výzkumné kapitole. Třetí kapitola se soustředí na deskripci jednotlivých ročníků, ale i působení lokální konkurence. Výzkumná část zkoumá využitím kvantitativní obsahové analýzy mediální obraz MBPFW v českých médiích. Doplňuje ji situační analýza SWOT, která napomáhá vyhodnotit současné působení a budoucí hrozby i příležitosti této události.
The bachelor thesis "The Communication Strategy of Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend in 2013-2014" analyses the overall functioning and transformation of the communication strategy of this key social and business event that promotes the Czech fashion industry. The observed period of two years focuses on the change of leadership and the entrance of the key sponsor and also the titular partner - Mercedes-Benz, which as part of its strategy supports fashion weeks on an international level. In the first section, the thesis deals with the concept of fashion in a historical and social context, and successively with the current issues and the importance of using marketing tools. The second section explains the basic marketing concepts that are then applied in the research section. The third chapter focuses on the description of the individual annual fashion weekends and also on the operations of local competition. The research section, in addition to the use of various communication tools, is based mainly on media monitoring, which is done through quantitative content analysis. The SWOT analysis is applied for the identification of the current operation and future opportunities and threats.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Circular fashion: a sustainable alternative to fast fashion
Výsledek obhajoby: OBHÁJENORaynal-Peceny, Eleonore Virginia (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2021)Datum obhajoby: 14. 9. 2021 -
Trend slow fashion a jeho vnímanie mileniálmi
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLacková, Karina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 14. 6. 2019najväčších kúpnych síl na trhu, je primárne skúmané fashion. Za týmto účelom je teoretickej časti najprv vymedzená móda ako dôležitú súčasť spoločnosti, následne je predstavené fungovanie súčasného módneho priemyslu s ... -
Fenomén Slow Fashion v současném Česku
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHoang, Thuy Duong (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2023)Datum obhajoby: 11. 9. 2023This bachelor's thesis deals with the phenomenon of slow fashion movement created as a reaction to the development of today's fashion industry. The first part explains the term fast fashion, its main features, business ...