Zobrazit minimální záznam

Behaviour disorders and possibilities how to influence them in educational institutions
dc.contributor.advisorVotavová, Milada
dc.creatorHuttová, Jaroslava
dc.date.accessioned2017-03-30T15:42:04Z
dc.date.available2017-03-30T15:42:04Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7321
dc.description.abstractMoje diplomová práce na téma Poruchy chování a možnosti jejich ovlivňování ve výchovných institucích se zabývá problematikou poruch chování dětí a mladistvých, možnými příčinami jejich vzniku a možnostmi jejich nápravy v institucích. Práce má pět částí. V části první jsou porovnány definice poruch chování různých společenských oborů, které se poruchami chování zabývají. V této části se také zabývám etiologií poruch chování a její důležitostí v další nápravě poruch chování. Také se zabývám pro mne velmi důležitou otázkou souvislosti vývojových stádií, kterými dítě a dospívající procházejí a vznikem poruch chování. Některé projevy problémového chování jsou obvyklé pro jednotlivé vývojové fáze a jednotlivé fáze také bývají senzitivní na různé nedostatky v uspokojování důležitých vývojových potřeb. Ve druhé části jsou poruchy chování setříděny podle několika různých hledisek a také jsou v ní popsány konkrétní projevy poruchového chování. U konkrétních projevů poruchového chování se zabývám otázkou závažnosti chování z pohledu motivace k tomuto chování. Ve třetí části rozebírám charakteristické rysy osobnosti s poruchou chování a jejím sebepojetím. Ve čtvrté části popisuji základní možné teoretické přístupy k nápravě poruch chování z pohledu toho do jaké části dynamiky osobnosti náprava převážně zasahuje. Také...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titlePoruchy chování a možnosti jejich ovlivňování ve výchovných institucíchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-26
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId27191
dc.title.translatedBehaviour disorders and possibilities how to influence them in educational institutionsen_US
dc.contributor.refereeVítečková, Michaela
dc.identifier.aleph000728466
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csMoje diplomová práce na téma Poruchy chování a možnosti jejich ovlivňování ve výchovných institucích se zabývá problematikou poruch chování dětí a mladistvých, možnými příčinami jejich vzniku a možnostmi jejich nápravy v institucích. Práce má pět částí. V části první jsou porovnány definice poruch chování různých společenských oborů, které se poruchami chování zabývají. V této části se také zabývám etiologií poruch chování a její důležitostí v další nápravě poruch chování. Také se zabývám pro mne velmi důležitou otázkou souvislosti vývojových stádií, kterými dítě a dospívající procházejí a vznikem poruch chování. Některé projevy problémového chování jsou obvyklé pro jednotlivé vývojové fáze a jednotlivé fáze také bývají senzitivní na různé nedostatky v uspokojování důležitých vývojových potřeb. Ve druhé části jsou poruchy chování setříděny podle několika různých hledisek a také jsou v ní popsány konkrétní projevy poruchového chování. U konkrétních projevů poruchového chování se zabývám otázkou závažnosti chování z pohledu motivace k tomuto chování. Ve třetí části rozebírám charakteristické rysy osobnosti s poruchou chování a jejím sebepojetím. Ve čtvrté části popisuji základní možné teoretické přístupy k nápravě poruch chování z pohledu toho do jaké části dynamiky osobnosti náprava převážně zasahuje. Také...cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990007284660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV