Bilingvní dítě a rozvoj jeho osobnosti v prostředí české školy (teoreticko-empirická studie)
The bilingual child and his personal development ind the Czech school system
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/7322Identifikátory
SIS: 27189
Kolekce
- Kvalifikační práce [23748]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Poláčková, Věra
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
26. 9. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Bilingvní dítě a rozvoj jeho osobnosti v prostředí české školy je teoreticko-empirická studie, která se zabývá pedagogicko-psychologickými aspekty výchovy a rozvoje bilingvních dětí. V teoretické části se jsou tři nosná témata - rozvoj řeči, myšlení a identity bilingvního dítěte. Empirická část obsahuje závěry dotazníkového šetření ohledně výhod či možných rizik bilingvismu pro dítě, které navštěvuje českou základní školu.
The Bilingual Child and His Personal Development in the Czech School System is an academic paper conceming the educational and psychological aspects of the bilingual children education and development. The first part looks at three main themes - the language, thinking and identity development of the bilingual child. The second part describes the results of a small research on the advantages or possible disadvantages of bilingualism for a child attending a Czech elementary school.