Zobrazit minimální záznam

The bilingual child and his personal development ind the Czech school system
dc.contributor.advisorKrykorková, Hana
dc.creatorJeřábková, Simona
dc.date.accessioned2017-03-30T15:42:16Z
dc.date.available2017-03-30T15:42:16Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7322
dc.description.abstractBilingvní dítě a rozvoj jeho osobnosti v prostředí české školy je teoreticko-empirická studie, která se zabývá pedagogicko-psychologickými aspekty výchovy a rozvoje bilingvních dětí. V teoretické části se jsou tři nosná témata - rozvoj řeči, myšlení a identity bilingvního dítěte. Empirická část obsahuje závěry dotazníkového šetření ohledně výhod či možných rizik bilingvismu pro dítě, které navštěvuje českou základní školu.cs_CZ
dc.description.abstractThe Bilingual Child and His Personal Development in the Czech School System is an academic paper conceming the educational and psychological aspects of the bilingual children education and development. The first part looks at three main themes - the language, thinking and identity development of the bilingual child. The second part describes the results of a small research on the advantages or possible disadvantages of bilingualism for a child attending a Czech elementary school.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleBilingvní dítě a rozvoj jeho osobnosti v prostředí české školy (teoreticko-empirická studie)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-26
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId27189
dc.title.translatedThe bilingual child and his personal development ind the Czech school systemen_US
dc.contributor.refereePoláčková, Věra
dc.identifier.aleph000630109
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBilingvní dítě a rozvoj jeho osobnosti v prostředí české školy je teoreticko-empirická studie, která se zabývá pedagogicko-psychologickými aspekty výchovy a rozvoje bilingvních dětí. V teoretické části se jsou tři nosná témata - rozvoj řeči, myšlení a identity bilingvního dítěte. Empirická část obsahuje závěry dotazníkového šetření ohledně výhod či možných rizik bilingvismu pro dítě, které navštěvuje českou základní školu.cs_CZ
uk.abstract.enThe Bilingual Child and His Personal Development in the Czech School System is an academic paper conceming the educational and psychological aspects of the bilingual children education and development. The first part looks at three main themes - the language, thinking and identity development of the bilingual child. The second part describes the results of a small research on the advantages or possible disadvantages of bilingualism for a child attending a Czech elementary school.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990006301090106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV