Specifika učební morálky žáků 9. ročníků ZŠ
The adolescents and their specific instructional moral
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/7332Identifikátory
SIS: 27185
Kolekce
- Kvalifikační práce [23748]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vališová, Alena
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
25. 9. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce je zaměřena na specifiku učební morálky žáků 9.ročníku ZŠ. Její podstatou je výzkum provedený mezi žáky 9.ročníků a jejich pedagogy. Provedené výzkumné šetření se zabývá kolísáním učební morálky v průběhu školního roku v souvislosti s přijetím ke studiu na střední školu. Výsledky tohoto výzkumu potvrzují vyslovenou hypotézu a na základě závěrů jsou navrhována možná řešení, jak zmenšit rizika spojená s poklesem učební morálky.