dc.contributor.advisor | Kasíková, Hana | |
dc.creator | Blažková, Klára | |
dc.date.accessioned | 2017-05-31T23:27:13Z | |
dc.date.available | 2017-05-31T23:27:13Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/74828 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce Učitel jako reflektující praktik je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je charakteristika základních pojmů souvisejících s reflexí, zabývá se problematikou vzdělávání budoucích učitelů i možnostmi učitelů, kteří jsou již součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Jsou zde představeny nejběžněji používané techniky a metody reflexe a sebereflexe, ale i jiné, méně obvyklé. Cílem praktické části je analýza procesů reflexe a sebereflexe u učitelů středních škol gastronomických oborů. Práce porovnává reflektivní procesy mezi učiteli všeobecně vzdělávacích předmětů, odborných předmětů a odborného výcviku. Učitelé si význam reflektivního myšlení uvědomují, využívají metod reflexe a sebereflexe, i když se jedná především o reflexi intuitivní. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Diploma thesis Teacher as a reflective practitioner is divided into theoretical and practical parts. The aim of theoretical part is characteristics of basic concepts related to reflection, dealing with issues of teacher education and opportunities for teachers who have already participated in the educational process. It presents the most commonly used techniques and methods of reflection and self-reflection, but other less common ones have been mentioned as well. The aim of the practical part analyses the current situation of teachers as reflecting practitioners at secondary schools with gastronomic specialization. Diploma thesis compares reflective processes among teachers of general educational subjects, professional courses and training. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | sebereflexe | cs_CZ |
dc.subject | reflexe | cs_CZ |
dc.subject | učitel | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání učitelů | cs_CZ |
dc.subject | typy učení | cs_CZ |
dc.subject | metody a techniky reflexe a sebereflexe | cs_CZ |
dc.subject | model ALACT | cs_CZ |
dc.subject | self-reflection | en_US |
dc.subject | reflection | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.subject | teacher's training | en_US |
dc.subject | learning types | en_US |
dc.subject | methods and techniques of reflection and self-reflection | en_US |
dc.subject | model ALACT | en_US |
dc.title | Učitel jako reflektující praktik | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-06-14 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 125291 | |
dc.title.translated | Teacher as reflective practitioner | en_US |
dc.contributor.referee | Vincejová, Eva | |
dc.identifier.aleph | 002095433 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce Učitel jako reflektující praktik je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je charakteristika základních pojmů souvisejících s reflexí, zabývá se problematikou vzdělávání budoucích učitelů i možnostmi učitelů, kteří jsou již součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Jsou zde představeny nejběžněji používané techniky a metody reflexe a sebereflexe, ale i jiné, méně obvyklé. Cílem praktické části je analýza procesů reflexe a sebereflexe u učitelů středních škol gastronomických oborů. Práce porovnává reflektivní procesy mezi učiteli všeobecně vzdělávacích předmětů, odborných předmětů a odborného výcviku. Učitelé si význam reflektivního myšlení uvědomují, využívají metod reflexe a sebereflexe, i když se jedná především o reflexi intuitivní. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Diploma thesis Teacher as a reflective practitioner is divided into theoretical and practical parts. The aim of theoretical part is characteristics of basic concepts related to reflection, dealing with issues of teacher education and opportunities for teachers who have already participated in the educational process. It presents the most commonly used techniques and methods of reflection and self-reflection, but other less common ones have been mentioned as well. The aim of the practical part analyses the current situation of teachers as reflecting practitioners at secondary schools with gastronomic specialization. Diploma thesis compares reflective processes among teachers of general educational subjects, professional courses and training. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020954330106986 | |