Zobrazit minimální záznam

Teacher as reflective practitioner
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorBlažková, Klára
dc.date.accessioned2017-05-31T23:27:13Z
dc.date.available2017-05-31T23:27:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/74828
dc.description.abstractDiplomová práce Učitel jako reflektující praktik je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je charakteristika základních pojmů souvisejících s reflexí, zabývá se problematikou vzdělávání budoucích učitelů i možnostmi učitelů, kteří jsou již součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Jsou zde představeny nejběžněji používané techniky a metody reflexe a sebereflexe, ale i jiné, méně obvyklé. Cílem praktické části je analýza procesů reflexe a sebereflexe u učitelů středních škol gastronomických oborů. Práce porovnává reflektivní procesy mezi učiteli všeobecně vzdělávacích předmětů, odborných předmětů a odborného výcviku. Učitelé si význam reflektivního myšlení uvědomují, využívají metod reflexe a sebereflexe, i když se jedná především o reflexi intuitivní.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis Teacher as a reflective practitioner is divided into theoretical and practical parts. The aim of theoretical part is characteristics of basic concepts related to reflection, dealing with issues of teacher education and opportunities for teachers who have already participated in the educational process. It presents the most commonly used techniques and methods of reflection and self-reflection, but other less common ones have been mentioned as well. The aim of the practical part analyses the current situation of teachers as reflecting practitioners at secondary schools with gastronomic specialization. Diploma thesis compares reflective processes among teachers of general educational subjects, professional courses and training.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectsebereflexecs_CZ
dc.subjectreflexecs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectvzdělávání učitelůcs_CZ
dc.subjecttypy učenícs_CZ
dc.subjectmetody a techniky reflexe a sebereflexecs_CZ
dc.subjectmodel ALACTcs_CZ
dc.subjectself-reflectionen_US
dc.subjectreflectionen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectteacher's trainingen_US
dc.subjectlearning typesen_US
dc.subjectmethods and techniques of reflection and self-reflectionen_US
dc.subjectmodel ALACTen_US
dc.titleUčitel jako reflektující praktikcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-14
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId125291
dc.title.translatedTeacher as reflective practitioneren_US
dc.contributor.refereeVincejová, Eva
dc.identifier.aleph002095433
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Učitel jako reflektující praktik je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je charakteristika základních pojmů souvisejících s reflexí, zabývá se problematikou vzdělávání budoucích učitelů i možnostmi učitelů, kteří jsou již součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Jsou zde představeny nejběžněji používané techniky a metody reflexe a sebereflexe, ale i jiné, méně obvyklé. Cílem praktické části je analýza procesů reflexe a sebereflexe u učitelů středních škol gastronomických oborů. Práce porovnává reflektivní procesy mezi učiteli všeobecně vzdělávacích předmětů, odborných předmětů a odborného výcviku. Učitelé si význam reflektivního myšlení uvědomují, využívají metod reflexe a sebereflexe, i když se jedná především o reflexi intuitivní.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis Teacher as a reflective practitioner is divided into theoretical and practical parts. The aim of theoretical part is characteristics of basic concepts related to reflection, dealing with issues of teacher education and opportunities for teachers who have already participated in the educational process. It presents the most commonly used techniques and methods of reflection and self-reflection, but other less common ones have been mentioned as well. The aim of the practical part analyses the current situation of teachers as reflecting practitioners at secondary schools with gastronomic specialization. Diploma thesis compares reflective processes among teachers of general educational subjects, professional courses and training.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020954330106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV