Zobrazit minimální záznam

Inclusion of nursery schools in the State Information Policy in Education
dc.contributor.advisorCozlová, Světlana
dc.creatorJiřík, Rudolf
dc.date.accessioned2017-03-30T16:49:29Z
dc.date.available2017-03-30T16:49:29Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7636
dc.description.abstractZávěrečná bakalářská práce se zabývá Státní informační politikou ve vzdělávání v předškolních zařízeních z pohledu ředitelek a učitelek mateřských škol a z pohledu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Obsahuje popis problémů, jejich analýzu a návrhy postupů. Vychází z historie vývoje předškolního vzdělávání v České republice. Velmi stručně srovnává vzdělávací systém a předškolní výchovu se Švédskem a seznamuje s celkovým přehledem projektu Státní informační politiky ve vzdělávání. Práce vychází z vyhodnocení výsledků dotazníků zaslaných ředitelkám a učitelkám mateřských škol ve vybraných regionech České republiky a z osobních rozhovorů s ředitelkami a učitelkami. Jedním z cílů práce bylo zmapovat oblast předškolního vzdělávání v projektu Státní informační politiky ve vzdělávání a upozornit na to, že problematika předškolního vzdělávání je významnou oblastí, které je však věnována velmi malá pozornostcs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor's degree thesis focuses on the State Information Policy in Education document as it treats the pre-school education facilities - from the point of view of the educational personnel of nursery schools and Ministry of Education. The thesis outlines the progressive history of the pre-school education in the Czech Republic. Briefly compares the educational system as well as the pre-school training programmes with those in Sweden and discusses in a nutshell the overall roundup of the State Information Policy in Education document. The paper sums up and evaluates the data obtained from question forms delivered to the set of the pre-school education institution personnel in the selected regions of the Czech Republic as well as the data originating from the personal consultations with some directors a lecturers concerned. One of the goals of the work is to map the pre-school educational area in the State Information Policy in Education text and to draw attention to the fact, that although this area of the pre-school education is of no less importance than any other educational area, it seems to be - at least for the time being - slightly neglected.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleZařazení mateřských škol do Státní informační politiky ve vzdělávánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21501
dc.title.translatedInclusion of nursery schools in the State Information Policy in Educationen_US
dc.contributor.refereeKoberová, Eva
dc.identifier.aleph001224294
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csZávěrečná bakalářská práce se zabývá Státní informační politikou ve vzdělávání v předškolních zařízeních z pohledu ředitelek a učitelek mateřských škol a z pohledu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Obsahuje popis problémů, jejich analýzu a návrhy postupů. Vychází z historie vývoje předškolního vzdělávání v České republice. Velmi stručně srovnává vzdělávací systém a předškolní výchovu se Švédskem a seznamuje s celkovým přehledem projektu Státní informační politiky ve vzdělávání. Práce vychází z vyhodnocení výsledků dotazníků zaslaných ředitelkám a učitelkám mateřských škol ve vybraných regionech České republiky a z osobních rozhovorů s ředitelkami a učitelkami. Jedním z cílů práce bylo zmapovat oblast předškolního vzdělávání v projektu Státní informační politiky ve vzdělávání a upozornit na to, že problematika předškolního vzdělávání je významnou oblastí, které je však věnována velmi malá pozornostcs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's degree thesis focuses on the State Information Policy in Education document as it treats the pre-school education facilities - from the point of view of the educational personnel of nursery schools and Ministry of Education. The thesis outlines the progressive history of the pre-school education in the Czech Republic. Briefly compares the educational system as well as the pre-school training programmes with those in Sweden and discusses in a nutshell the overall roundup of the State Information Policy in Education document. The paper sums up and evaluates the data obtained from question forms delivered to the set of the pre-school education institution personnel in the selected regions of the Czech Republic as well as the data originating from the personal consultations with some directors a lecturers concerned. One of the goals of the work is to map the pre-school educational area in the State Information Policy in Education text and to draw attention to the fact, that although this area of the pre-school education is of no less importance than any other educational area, it seems to be - at least for the time being - slightly neglected.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990012242940106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV