Analýza firemní kultury ČEZ a.s.
Analysis of Corporate culture of ČEZ a.s.
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/77203Identifikátory
SIS: 166504
Kolekce
- Kvalifikační práce [18180]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Shavit, Anna
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Firemní kultura, korporátní komunikace, nástroje interní komunikace, podniková strategie, image podniku, ČEZ a.s, řízení kultury, interní branding, public relationsKlíčová slova (anglicky)
Corporate Culture, Corporate Communications, Internal Communications Tools, Corporate Strategy, Corporate Image, ČEZ, Culture Management, Internal Branding, Public RelationsPráce Analýza firemní kultury ČEZ a.s. mapuje nástroje a analyzuje procesy interní komunikace, které jsou hybatelem podnikové strategie a formují firemní kulturu podniku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část práce se věnuje teoretickým přístupům firemní kultury a interní komunikace, zahrnuje jejich definice, implementaci i využívané nástroje na základě literárních rešerší tuzemských i zahraničních akademiků a praktiků korporátní komunikace a PR. Druhá část práce se zaměřuje na faktický popis fungování firemní kultury, procesy, které na její utváření mají vliv, a především pak na analýzu postoje podniku ČEZ a.s. vůči firemní kultuře a efektivitu její praktické implementace skrze kanály interní komunikace. Syntéza analýz nabízí doporučení na zlepšení řízení procesů formujících firemní kulturu ve zkoumaném podniku.
The thesis called "The Analysis of Corporate Culture in CEZ" is mapping the tools and analyzes the processes of Internal Communications, which are the drivers of Corporate Strategy and shape the Corporate Culture of the company. The thesis is divided into two parts. The first part deals with theoretical approaches to Corporate Culture and Internal Communications, including their definition, implementation and applied tools, based on a search into work by domestic and foreign academics and practitioners of Corporate Communication and PR. The second part focuses on the factual description of the functioning of the Corporate Culture, the processes which affect the creation thereof, and, above all, on the analysis of ČEZ a.s. attitude towards the Corporate Culture and the efficiencz of its practical implementation through the Internal Communication channels. The synthesis and analysis provides some recommendations for the improvement of the processes forming the Corporate Culture.