Zobrazit minimální záznam

Experiments in a Non-Traditional Mathematics Environment in the First Grade of Primary School
dc.contributor.advisorSlezáková, Jana
dc.creatorRubínová, Jitka
dc.date.accessioned2017-03-30T17:14:10Z
dc.date.available2017-03-30T17:14:10Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7743
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bude prozkoumat jedno netradiční matematické prostředí se žáky 1. ročníku ZŠ. Prostředí je zaměřené na rozvoj pojmu čísla a oblastí jako jsou předalgebraické představy, dále organizace, logika a kombinatorika. Diplomovou práci bude tvořit 7 kapitol. V úvodu se budu zamýšlet nad smyslem své práce. V dalších dvou kapitolách se budu věnovat popisu a analýze experimentů a v závěrečné části tyto experimenty budu hodnotit ze dvou hledisek. Z hlediska prvního sebereflektivního - já jako experimentátorka versus učitelka, a druhého žákovského - náročnost a síla motivačního prostředí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of my thesis was a research of the particular nontraditional mathematical environment in the first grade of an elementary school. The environment supports the development of the number term and pre-algebraic imagination, organization, logic and combinatorial analysis. The thesis has 7 chapters. The preface brings the contemplation of the sense of the work; next two chapters are devoted to an experiments' description and analysis. In the final part of the work you can find the assessment of the experiments and the comparison between teacher's and pupil's attitude towards the research. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleExperimenty s netradičním matematickým prostředím v prvním ročníku základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-11
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21893
dc.title.translatedExperiments in a Non-Traditional Mathematics Environment in the First Grade of Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereeHejný, Milan
dc.identifier.aleph001189170
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem mé diplomové práce bude prozkoumat jedno netradiční matematické prostředí se žáky 1. ročníku ZŠ. Prostředí je zaměřené na rozvoj pojmu čísla a oblastí jako jsou předalgebraické představy, dále organizace, logika a kombinatorika. Diplomovou práci bude tvořit 7 kapitol. V úvodu se budu zamýšlet nad smyslem své práce. V dalších dvou kapitolách se budu věnovat popisu a analýze experimentů a v závěrečné části tyto experimenty budu hodnotit ze dvou hledisek. Z hlediska prvního sebereflektivního - já jako experimentátorka versus učitelka, a druhého žákovského - náročnost a síla motivačního prostředí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of my thesis was a research of the particular nontraditional mathematical environment in the first grade of an elementary school. The environment supports the development of the number term and pre-algebraic imagination, organization, logic and combinatorial analysis. The thesis has 7 chapters. The preface brings the contemplation of the sense of the work; next two chapters are devoted to an experiments' description and analysis. In the final part of the work you can find the assessment of the experiments and the comparison between teacher's and pupil's attitude towards the research. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011891700106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV