Zobrazit minimální záznam

The Development of Reading in Primary School
dc.contributor.advisorTomková, Anna
dc.creatorPošmourná, Markéta
dc.date.accessioned2017-03-30T17:14:52Z
dc.date.available2017-03-30T17:14:52Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7746
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářství na prvním stupni základní školy v podmínkách probíhající reformy našeho školství. Práce je věnovaná problematice čtenářství, schopnostem a dovednostem s ním spojených, jeho významu a vztahu ke klíčovým kompetencím žáka. Zabývá se metodami, pomocí kterých lze čtenářství rozvíjet, a to především přístupy dramatické výchovy a programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Těžištěm práce je praktická část, která je vedena jako akční výzkum. Konkrétní metody a přístupy jsou ověřovány v praxi, vlastní lekce jsou podrobovány reflexi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma work presented here deals with development of reading practice on the first stage of elementary school in conditions of the contemporary reform of our school system. The work focuses on questions of reading practice, abilities and skills connected with it, its importance and its relation to pupil's key competences. It concerns methods by means of which reading practice can be developed, particularly the approaches of Drama Education and Pleading and Writing for Critical Thinking programme. The centre (basis) of the work is the practical part worked out as action research. Individual methods and approaches have been tested in practice (real situations) and the own lessons have been analysed and reflected. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRozvoj čtenářství v primární školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-12
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21891
dc.title.translatedThe Development of Reading in Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereeMarušák, Radek
dc.identifier.aleph001231353
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředložená diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářství na prvním stupni základní školy v podmínkách probíhající reformy našeho školství. Práce je věnovaná problematice čtenářství, schopnostem a dovednostem s ním spojených, jeho významu a vztahu ke klíčovým kompetencím žáka. Zabývá se metodami, pomocí kterých lze čtenářství rozvíjet, a to především přístupy dramatické výchovy a programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Těžištěm práce je praktická část, která je vedena jako akční výzkum. Konkrétní metody a přístupy jsou ověřovány v praxi, vlastní lekce jsou podrobovány reflexi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma work presented here deals with development of reading practice on the first stage of elementary school in conditions of the contemporary reform of our school system. The work focuses on questions of reading practice, abilities and skills connected with it, its importance and its relation to pupil's key competences. It concerns methods by means of which reading practice can be developed, particularly the approaches of Drama Education and Pleading and Writing for Critical Thinking programme. The centre (basis) of the work is the practical part worked out as action research. Individual methods and approaches have been tested in practice (real situations) and the own lessons have been analysed and reflected. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012313530106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV