dc.contributor.advisor | Hejlová, Helena | |
dc.creator | Švajdová, Zdeňka | |
dc.date.accessioned | 2017-03-30T17:31:51Z | |
dc.date.available | 2017-03-30T17:31:51Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/7825 | |
dc.description.abstract | V teoretické části byl analyzován význam učení a vzdělávání v mladším školním věku. Jsou popsány strategie a metody dlouhodobě hospitalizovaných dětí, zvláštnosti edukačního prostředí v nemocnicích a zdravotnických ústavech, také historie vzdělávání dětí. Je zmíněno právo na výchovu a vzdělávání jako součást práv dítěte. V praktické části je zmapována práce a pozice učitele ve zdravotnictví. Byly zjištěny postoje dětí k učení v tomto prostředí. Dále postoj rodičů a zdravotnického personálu k učení. Závěr celé práce: Jde o práci náročnou, obtížnou a často nedoceněnou. Je však potřebná a pro děti je přínosem. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | I analysed the importance of educating and teaching younger pupilage children in the theoretic tart. I described strategies and methods of educating longterm hospitalized children, specifics of educating environment in hospitals and medical institutions and history of teaching children. I also mentioned the right to education and teaching as part of childrens' rights. I charted teacher's work and position in health service. I discovered children's attitude towards learing in this environmet. Conclusion (of whole work): It's difficult, heavy and often unestimated occupation. But it's also necessary and it has benefit for children. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Význam vzdělávání dlouhodobě nemocných dětí | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-09-12 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 21899 | |
dc.title.translated | The Importance of Education for Children with a Long-term Illness | en_US |
dc.contributor.referee | Tomková, Anna | |
dc.identifier.aleph | 001231369 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | V teoretické části byl analyzován význam učení a vzdělávání v mladším školním věku. Jsou popsány strategie a metody dlouhodobě hospitalizovaných dětí, zvláštnosti edukačního prostředí v nemocnicích a zdravotnických ústavech, také historie vzdělávání dětí. Je zmíněno právo na výchovu a vzdělávání jako součást práv dítěte. V praktické části je zmapována práce a pozice učitele ve zdravotnictví. Byly zjištěny postoje dětí k učení v tomto prostředí. Dále postoj rodičů a zdravotnického personálu k učení. Závěr celé práce: Jde o práci náročnou, obtížnou a často nedoceněnou. Je však potřebná a pro děti je přínosem. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | I analysed the importance of educating and teaching younger pupilage children in the theoretic tart. I described strategies and methods of educating longterm hospitalized children, specifics of educating environment in hospitals and medical institutions and history of teaching children. I also mentioned the right to education and teaching as part of childrens' rights. I charted teacher's work and position in health service. I discovered children's attitude towards learing in this environmet. Conclusion (of whole work): It's difficult, heavy and often unestimated occupation. But it's also necessary and it has benefit for children. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012313690106986 | |