Zobrazit minimální záznam

Project of management and marketing of event Coca-cola cup in time period 2009-2011
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorJeřábek, Petr
dc.date.accessioned2017-04-10T09:37:56Z
dc.date.available2017-04-10T09:37:56Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/796
dc.description.abstract- Title: Project of management and marketing of event Coca-cola School Cup in time period 2009-2011 Work goal: Methods: Annotation: Results: Keywords: Analysis ofmarketing and management of event Coca-cola School Cup and advices of innovation for this event. Descriptive analysis, Interview with experts, SWOT analysis. The project Coca-Cola School Cup for the years 2009- 2011 involves innovation approaches in particular manager activities of this sport event. The innovation approaches result from SWOT analysis and depth interview with experts and are crucial for the decision-making process ofthe management team. Conclusion and advices for the management team. Marketing, management, sport's events, descriptive analysis, Interview with experts, SWOT analysis, innovation. - 3-en_US
dc.description.abstractNázev: Projekt managamentu a marketingu sportovní akce v na příkladu Coca-cola Skolského poháru na léta 2009-20ll Cíl práce: Metody: Anotace: Výsledky: Klíčová slova: Analýza marketingu a managamentu sportovní akce na příkladu Coca-cola Školského poháru a návrhy inovací k této akci. Popisná analýza, Hloubkové interview s odborníkem, SWOT analýza. Projekt Coca-cola Školský pohár na léta 2009-2011 zahrnuje inovační přístupy k jednotlivým manažerským činnostem této sportovní akce. Uvedené inovace vychází z výsledků analýzy SWOT a hloubkových interview s odborníky a jsou určující pro manažerské rozhodování řídícího kolektivu této akce. Závěry a doporučení pro manažerský tým. Marketing, management, sportovní akce, popisná analýza, Interview s odborníkem, SWOT analýza, inovace. -2- . ' ~ .cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleProjekt managementu a marketingu sportovní akce na příkladu Coca-cola školského poháru na léta 2009-2011cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-05
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId37144
dc.title.translatedProject of management and marketing of event Coca-cola cup in time period 2009-2011en_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph000968639
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Projekt managamentu a marketingu sportovní akce v na příkladu Coca-cola Skolského poháru na léta 2009-20ll Cíl práce: Metody: Anotace: Výsledky: Klíčová slova: Analýza marketingu a managamentu sportovní akce na příkladu Coca-cola Školského poháru a návrhy inovací k této akci. Popisná analýza, Hloubkové interview s odborníkem, SWOT analýza. Projekt Coca-cola Školský pohár na léta 2009-2011 zahrnuje inovační přístupy k jednotlivým manažerským činnostem této sportovní akce. Uvedené inovace vychází z výsledků analýzy SWOT a hloubkových interview s odborníky a jsou určující pro manažerské rozhodování řídícího kolektivu této akce. Závěry a doporučení pro manažerský tým. Marketing, management, sportovní akce, popisná analýza, Interview s odborníkem, SWOT analýza, inovace. -2- . ' ~ .cs_CZ
uk.abstract.en- Title: Project of management and marketing of event Coca-cola School Cup in time period 2009-2011 Work goal: Methods: Annotation: Results: Keywords: Analysis ofmarketing and management of event Coca-cola School Cup and advices of innovation for this event. Descriptive analysis, Interview with experts, SWOT analysis. The project Coca-Cola School Cup for the years 2009- 2011 involves innovation approaches in particular manager activities of this sport event. The innovation approaches result from SWOT analysis and depth interview with experts and are crucial for the decision-making process ofthe management team. Conclusion and advices for the management team. Marketing, management, sport's events, descriptive analysis, Interview with experts, SWOT analysis, innovation. - 3-en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990009686390106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV