Analýza sociálně-výchovných činností ve Středisku výchovné péče Klíčov- Pontis
An Analysis of Social- educational Activities in the Educational Care Centre at Klíčov- Pontis
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8021Identifikátory
SIS: 311
Kolekce
- Kvalifikační práce [2754]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mašát, Vladimír
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Husitská teologie - psychosociální studia
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky
Datum obhajoby
12. 9. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Ve své práci se věnuji činnosti Střediska výchovné péče Klíčov - PONTIS, což je internátní preventivně výchovné oddělení pro děti a mládež s poruchami chování, kde pracuji na pozici asistent výchovného pracovníka se zaměřením na sportovní činnosti. První část mé práce je rozdělena do 3 kapitol a obsahuje základní fakta a pojmy, týkající se sociálních a psychologicko-behaviorálních poruch klientů našeho střediska, sociálně výchovné činnosti v obecné rovině a rovněž středisek výchovné péče v systému podpory, péče a edukace. V druhé části, rozdělené do 7 kapitol, pojednávám o konkrétních cílech a systému činnosti našeho střediska a o praktických otázkách a problémech, s nimiž je možné se zde setkat.
My work deals with the activity of Educational Care Centre Klíčov - PONTIS, which is residential section of preventive education for children and youth with behavioural disorders. It is the section 1 work as an educational worker assistant with specialization in sporting activities. The first part of my work, consisting of 3 chapters contains some basic facts and concepts connecting with social, psychological and behavioural disorders of our clients, with social-educational activity in general and also with the position of Educational Care Centers in the social support, care and education system. In the second part, consisting of 7 chapters I deal with the factual aims and with the educational system of our Centre. I also deal with the problems and questions the persons (workers and clients) in our Centre are confronted most often with.