Zobrazit minimální záznam

Marketing Concept for the Czech Rowing Federation
dc.contributor.advisorMalecha, Petr
dc.creatorHottmarová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-03-30T18:02:08Z
dc.date.available2017-03-30T18:02:08Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/823
dc.description.abstractNázev: v Marketingový koncept Ceského veslařského svazu Title: Marketing strategy for Czech rowing federation Cíl práce: Vytvořit kvalitní marketingový koncept, který by zajistil větší přísun finančních prostředků českému veslařskému svazu Metodika: Rozhovor a popisná analýza Výsledky: Vytvoření nabídkových listů, sponzorských balíčků a navržení vhodných firem pro sponzorování veslování Klíčová slova: Marketingový koncept sportovní organizace, nabídkové listy, sponzorský balíček, stanovení cílů ČVS a strategiícs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleMarketingový koncept Českého veslařského svazucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-21
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId29408
dc.title.translatedMarketing Concept for the Czech Rowing Federationen_US
dc.contributor.refereeNavrátilová, Miroslava
dc.identifier.aleph000900871
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: v Marketingový koncept Ceského veslařského svazu Title: Marketing strategy for Czech rowing federation Cíl práce: Vytvořit kvalitní marketingový koncept, který by zajistil větší přísun finančních prostředků českému veslařskému svazu Metodika: Rozhovor a popisná analýza Výsledky: Vytvoření nabídkových listů, sponzorských balíčků a navržení vhodných firem pro sponzorování veslování Klíčová slova: Marketingový koncept sportovní organizace, nabídkové listy, sponzorský balíček, stanovení cílů ČVS a strategiícs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990009008710106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV