Transformace tradiční základní školy na školu komunitního typu
Transformation of traditional elementary school to community school
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8258Identifikátory
SIS: 27632
Kolekce
- Kvalifikační práce [23776]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dvořáková, Markéta
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
23. 1. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Práce se zabývá stavem komunitních škol a komunitního vzdělání v České republice. Jejím cílem je poukázat na významný prospolečenský potenciál komunitních škol a ukázat, že základní škola pracující podle principů komunitního vzdělávání odpovídá požadavkům soudobé i budoucí společnosti a,že je tak jednou z možných alternativ nutné proměny podoby tradiční základní školy.
This assignment deals with the state of community schools and community education in the Czech republic. It is focused on pointing out the significant pro social function of community school and on submitting the fact that elementary school working according to principles of community education conform to the demands of current and future society as well and this way being one of the possible alternatives necessary for changing the shape of traditional elementary school.