Zobrazit minimální záznam

Integration and special education of visually impaired
dc.contributor.advisorChittussiová, Lenka
dc.creatorKaiserová, Anna
dc.date.accessioned2017-06-02T07:43:04Z
dc.date.available2017-06-02T07:43:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/83170
dc.description.abstractNázev: Integrace a speciální vzdělávání zrakově postižených Cíl: Hlavním cílem této práce je charakterizovat integraci a speciální vzdělávání zrakově postižených, detailně popsat případovou studii u vybraného respondenta, který prošel jak integrací, tak speciálním vzdělávání. Metodika: Výzkumu se zúčastnil dvaadvacetiletý muž, který ve svém vzdělávacím procesu prošel integrací i speciálním vzděláváním. Jednalo se o kvalitativní výzkum a otázky polostrukturovaného rozhovoru zodpovídal on a jeho blízcí rodinní příslušníci. Výsledky: V závěru výzkumu se práce pozastavuje nad různými otázkami, které nás během šetření zaujaly. Ty jsou v diskuzi komentovány autorkou. Klíčová slova: zrak, zrakové postižení, integrace, inkluze, speciální vzdělávání, kompenzační pomůcky, asistent pedagogacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Integration and special education of visually impaired Purpose: The main objective of this work is to characterize the integration and special education of visually impaired people, to describe in detail a case study of one chosen client, who experienced the integration as well as the special education. Methods: The only participant in this study was a twenty-two years old man, who experienced in his educational process the integration as well as the special education. It is the qualitative study and the questions were answered by him and his close family members. Results: At the end of this study we deal with some questions, which we found interesting during the research. These questions are commented by the author in a discussion. Key words: eyesight, visual impairment, integration, inclusion, special education, compensatory aids, teaching assistanten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectzrakcs_CZ
dc.subjectzrakové postiženícs_CZ
dc.subjectintegracecs_CZ
dc.subjectinkluzecs_CZ
dc.subjectspeciální vzdělávánícs_CZ
dc.subjectkompenzační pomůckycs_CZ
dc.subjectasistent pedagogacs_CZ
dc.subjecteyesighten_US
dc.subjectvisual impairmenten_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectinclusionen_US
dc.subjectspecial educationen_US
dc.subjectcompensatory aidsen_US
dc.subjectteaching assistanten_US
dc.titleIntegrace a speciální vzdělávání zrakově postiženýchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-06
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId164273
dc.title.translatedIntegration and special education of visually impaireden_US
dc.contributor.refereeCintlová, Jitka
dc.identifier.aleph002091679
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Paedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Paedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Integrace a speciální vzdělávání zrakově postižených Cíl: Hlavním cílem této práce je charakterizovat integraci a speciální vzdělávání zrakově postižených, detailně popsat případovou studii u vybraného respondenta, který prošel jak integrací, tak speciálním vzdělávání. Metodika: Výzkumu se zúčastnil dvaadvacetiletý muž, který ve svém vzdělávacím procesu prošel integrací i speciálním vzděláváním. Jednalo se o kvalitativní výzkum a otázky polostrukturovaného rozhovoru zodpovídal on a jeho blízcí rodinní příslušníci. Výsledky: V závěru výzkumu se práce pozastavuje nad různými otázkami, které nás během šetření zaujaly. Ty jsou v diskuzi komentovány autorkou. Klíčová slova: zrak, zrakové postižení, integrace, inkluze, speciální vzdělávání, kompenzační pomůcky, asistent pedagogacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Integration and special education of visually impaired Purpose: The main objective of this work is to characterize the integration and special education of visually impaired people, to describe in detail a case study of one chosen client, who experienced the integration as well as the special education. Methods: The only participant in this study was a twenty-two years old man, who experienced in his educational process the integration as well as the special education. It is the qualitative study and the questions were answered by him and his close family members. Results: At the end of this study we deal with some questions, which we found interesting during the research. These questions are commented by the author in a discussion. Key words: eyesight, visual impairment, integration, inclusion, special education, compensatory aids, teaching assistanten_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990020916790106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV