Zobrazit minimální záznam

Rozvoj klíčových kompetencí pomocí programu eTwinning
dc.contributor.advisorPerclová, Radmila
dc.creatorOčenášková, Iva
dc.date.accessioned2017-03-31T10:25:04Z
dc.date.available2017-03-31T10:25:04Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8349
dc.description.abstractThe thesis is concerned with key competences as the major goal of today's education. It examines their development in foreign language learning and teaching through eTwinning, an Internet framework for international collaboration among schools. Firstly, key competences are briefly introduced. Then foreign language and eTwinning are analysed in terms of key competences development. Secondly, five existing eTwinning projects are described and discussed in order to show that learners have developed their key competences when carrying out the projects. Finally, an eTwinning project is devised and analysed from the perspective of key competences development. The thesis concludes that teaching foreign language through eTwinning is an efficient way of developing learners' key competences.en_US
dc.description.abstractPráce se zabývá klíčovými kompetencemi, které jsou hlavním cílem dnešního vzdělávání. Zkoumá jejich rozvoj při vyučování a učení se cizímu jazyku pomocí programu eTwinning, což je internetový rámec pro mezinárodní spolupráci škol. Klíčové kompetence jsou nejprve stručně představeny. Dále se vzhledem k rozvoji klíčových kompetencí analyzuje cizí jazyk a eTwinning. Poté je popsáno pět existujících projektů v programu eTwinning, které jsou diskutovány s cílem ukázat, že při jejich realizaci došlo k rozvoji klíčových kompetencí žáků. Na konec je navržen projekt, který je zkoumán z pohledu rozvoje klíčových kompetencí. Práce dochází k závěru, že eTwinning je účinný způsob rozvoje klíčových kompetencí žáků.cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDeveloping key competences through eTwinningen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-25
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21645
dc.title.translatedRozvoj klíčových kompetencí pomocí programu eTwinningcs_CZ
dc.contributor.refereeBojarová, Marie
dc.identifier.aleph000799779
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - matematikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Mathematicsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - matematikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Mathematicsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zabývá klíčovými kompetencemi, které jsou hlavním cílem dnešního vzdělávání. Zkoumá jejich rozvoj při vyučování a učení se cizímu jazyku pomocí programu eTwinning, což je internetový rámec pro mezinárodní spolupráci škol. Klíčové kompetence jsou nejprve stručně představeny. Dále se vzhledem k rozvoji klíčových kompetencí analyzuje cizí jazyk a eTwinning. Poté je popsáno pět existujících projektů v programu eTwinning, které jsou diskutovány s cílem ukázat, že při jejich realizaci došlo k rozvoji klíčových kompetencí žáků. Na konec je navržen projekt, který je zkoumán z pohledu rozvoje klíčových kompetencí. Práce dochází k závěru, že eTwinning je účinný způsob rozvoje klíčových kompetencí žáků.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is concerned with key competences as the major goal of today's education. It examines their development in foreign language learning and teaching through eTwinning, an Internet framework for international collaboration among schools. Firstly, key competences are briefly introduced. Then foreign language and eTwinning are analysed in terms of key competences development. Secondly, five existing eTwinning projects are described and discussed in order to show that learners have developed their key competences when carrying out the projects. Finally, an eTwinning project is devised and analysed from the perspective of key competences development. The thesis concludes that teaching foreign language through eTwinning is an efficient way of developing learners' key competences.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990007997790106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV