Zobrazit minimální záznam

The Recreational Activities of Hearing-impaired Children of a Young School Age
dc.contributor.advisorHádková, Kateřina
dc.creatorŠrámková, Markéta
dc.date.accessioned2017-03-31T10:27:17Z
dc.date.available2017-03-31T10:27:17Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8360
dc.description.abstractIn my diploma work I would like to focus on theme of spending free time in school for hearing impaired children (age 6-12) . The work has two parts. In the first one - theoretical- literary - I will describe types of spending free time of deaf and hard of hearing children different enviroments : family, school, out of school. In the second one -practical research - I will focus on the profile of school for hearing impaired children. I would like to touch the problem of activities (during the school time and free time) which are offered by each school for hearing impaired children aged 6-12. Aim of the research is to find out how much enviroments (family, school and out of school) affect childrens behaviors and their free time activities.en_US
dc.description.abstractV diplomové práci se zaměřím na využívání volného času na školách pro sluchově postižené. V teoreticko - literární části budu popisovat způsob trávení volného času sluchově postižených dětí mladšího školního věku v rodinném, školním i mimoškolním prostředí. V prakticko - výzkumné části se zaměřím na profil škol pro sluchově postižené, přičemž bych se chtěla podrobněji dotknout jednotlivých aktivit provozovaných ve volném i v mimoškolním čase sluchově postižených dětí mladšího školního věku. Cílem šetření bude zjistit, do jaké míry ovlivňuje rodinné, školní a mimoškolní prostředí sluchově postiženého školáka mladšího školního věku, respektive jakým způsobem se tento vliv odráží v jeho volném čase a v chování.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVolnočasové aktivity sluchově postižených dětí mladšího školního věkucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-22
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21725
dc.title.translatedThe Recreational Activities of Hearing-impaired Children of a Young School Ageen_US
dc.contributor.refereeKotvová, Miroslava
dc.identifier.aleph000823941
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV diplomové práci se zaměřím na využívání volného času na školách pro sluchově postižené. V teoreticko - literární části budu popisovat způsob trávení volného času sluchově postižených dětí mladšího školního věku v rodinném, školním i mimoškolním prostředí. V prakticko - výzkumné části se zaměřím na profil škol pro sluchově postižené, přičemž bych se chtěla podrobněji dotknout jednotlivých aktivit provozovaných ve volném i v mimoškolním čase sluchově postižených dětí mladšího školního věku. Cílem šetření bude zjistit, do jaké míry ovlivňuje rodinné, školní a mimoškolní prostředí sluchově postiženého školáka mladšího školního věku, respektive jakým způsobem se tento vliv odráží v jeho volném čase a v chování.cs_CZ
uk.abstract.enIn my diploma work I would like to focus on theme of spending free time in school for hearing impaired children (age 6-12) . The work has two parts. In the first one - theoretical- literary - I will describe types of spending free time of deaf and hard of hearing children different enviroments : family, school, out of school. In the second one -practical research - I will focus on the profile of school for hearing impaired children. I would like to touch the problem of activities (during the school time and free time) which are offered by each school for hearing impaired children aged 6-12. Aim of the research is to find out how much enviroments (family, school and out of school) affect childrens behaviors and their free time activities.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008239410106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV