Zobrazit minimální záznam

Cooperative Teaching and Instruction in Primary School
dc.contributor.advisorTomková, Anna
dc.creatorZerzánová, Jaroslava
dc.date.accessioned2017-03-31T10:30:47Z
dc.date.available2017-03-31T10:30:47Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8376
dc.description.abstractThe main theme of my thesis is cooperative teaching at primary school with respect to 1st class of elementary school. There is the theoretical part which contains the key ideas, changes in the internal structure of educational system, history, strategy and other aspects related to work in groups and cooperative learning. The practical part concentrates on mapping of situation and sense of cooperation and their change during the school year at primary school. In my research I analyze and give a description of concrete methods and practices of cooperative teaching in 1st class of elementary school and their contribution for progress of cooperative and social skills of pupils. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractÚstředním tématem mé diplomové práce je kooperativní učení a vyučování v primární škole se zaměřením na 1. třídu základní školy. V teoretické části se věnuji klíčovým pojmům, proměnám ve vnitřní strukturaci vzdělávací soustavy, historii, strategiím a dalším aspektům souvisejícím se skupinovou prací a kooperací. V praktické části se zaměřuji na mapování stavu a smyslu kooperace a její změny během školního roku v 1. ročníku základní školy. Ve svém výzkumu popisuji a analyzuji konkrétní metody a techniky kooperativního vyučování uplatňované v 1. ročníku ZS a jejich přínos pro rozvoj kooperativních a sociálních dovedností žáků. Pro výzkumné šetření mi budou sloužit metody pozorování, rozhovoru a dotazníku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKooperativní učení a vyučování v primární školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId22139
dc.title.translatedCooperative Teaching and Instruction in Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereeKargerová, Jana
dc.identifier.aleph000586587
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csÚstředním tématem mé diplomové práce je kooperativní učení a vyučování v primární škole se zaměřením na 1. třídu základní školy. V teoretické části se věnuji klíčovým pojmům, proměnám ve vnitřní strukturaci vzdělávací soustavy, historii, strategiím a dalším aspektům souvisejícím se skupinovou prací a kooperací. V praktické části se zaměřuji na mapování stavu a smyslu kooperace a její změny během školního roku v 1. ročníku základní školy. Ve svém výzkumu popisuji a analyzuji konkrétní metody a techniky kooperativního vyučování uplatňované v 1. ročníku ZS a jejich přínos pro rozvoj kooperativních a sociálních dovedností žáků. Pro výzkumné šetření mi budou sloužit metody pozorování, rozhovoru a dotazníku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe main theme of my thesis is cooperative teaching at primary school with respect to 1st class of elementary school. There is the theoretical part which contains the key ideas, changes in the internal structure of educational system, history, strategy and other aspects related to work in groups and cooperative learning. The practical part concentrates on mapping of situation and sense of cooperation and their change during the school year at primary school. In my research I analyze and give a description of concrete methods and practices of cooperative teaching in 1st class of elementary school and their contribution for progress of cooperative and social skills of pupils. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990005865870106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV