Management a marketing extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha
Marketing of extraleague volleyball club PVK Olymp Prague
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/844/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/844Identifikátory
SIS: 56820
Kolekce
- Kvalifikační práce [8907]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Navrátilová, Miroslava
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
30. 4. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název: Marketingová strategie extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha Cíle práce: Vytvořit návrh marketingové strategie s ohledem na sponzoring a partnery klubu. Metodika: Interview s vedením klubu, STEP analýza, SWOT analýza. Výsledky: Vytvoření nabídkových listů a sponzorských balíčků vhodných pro sponzorování volejbalového klubu PVK Olymp Praha. Klíčová slova: Marketing, marketing sportovního klubu, propagace, sponzorování, reklama, nabídkové listy, sponzorský balíček. Title: Marketing strategy of extraleague volleyball club PVK Olymp Prague Objectives ofthe Thesis: Creation ofnew marketing strategy based on cooperation with sponsors and partners ofthe club. Methods: Interview with the president ofthe club, STEP analysis, SWOT analysis. Results: Creation ofnew proposallists and sponsorship packets acceptable for sponsorship of volleyball club PVK Olymp Praha. Keywords: Marketing, marketing of sport club, promotion, sponsorship, advertising, proposallists for sponsors, sponsorship packet.
Název: Marketingová strategie extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha Cíle práce: Vytvořit návrh marketingové strategie s ohledem na sponzoring a partnery klubu. Metodika: Interview s vedením klubu, STEP analýza, SWOT analýza. Výsledky: Vytvoření nabídkových listů a sponzorských balíčků vhodných pro sponzorování volejbalového klubu PVK Olymp Praha. Klíčová slova: Marketing, marketing sportovního klubu, propagace, sponzorování, reklama, nabídkové listy, sponzorský balíček. Title: Marketing strategy of extraleague volleyball club PVK Olymp Prague Objectives ofthe Thesis: Creation ofnew marketing strategy based on cooperation with sponsors and partners ofthe club. Methods: Interview with the president ofthe club, STEP analysis, SWOT analysis. Results: Creation ofnew proposallists and sponsorship packets acceptable for sponsorship of volleyball club PVK Olymp Praha. Keywords: Marketing, marketing of sport club, promotion, sponsorship, advertising, proposallists for sponsors, sponsorship packet.