Zobrazit minimální záznam

Marketing of extraleague volleyball club PVK Olymp Prague
dc.contributor.advisorMalecha, Petr
dc.creatorKopecká, Jana
dc.date.accessioned2017-04-07T16:24:36Z
dc.date.available2017-04-07T16:24:36Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/844
dc.description.abstractNázev: Marketingová strategie extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha Cíle práce: Vytvořit návrh marketingové strategie s ohledem na sponzoring a partnery klubu. Metodika: Interview s vedením klubu, STEP analýza, SWOT analýza. Výsledky: Vytvoření nabídkových listů a sponzorských balíčků vhodných pro sponzorování volejbalového klubu PVK Olymp Praha. Klíčová slova: Marketing, marketing sportovního klubu, propagace, sponzorování, reklama, nabídkové listy, sponzorský balíček. Title: Marketing strategy of extraleague volleyball club PVK Olymp Prague Objectives ofthe Thesis: Creation ofnew marketing strategy based on cooperation with sponsors and partners ofthe club. Methods: Interview with the president ofthe club, STEP analysis, SWOT analysis. Results: Creation ofnew proposallists and sponsorship packets acceptable for sponsorship of volleyball club PVK Olymp Praha. Keywords: Marketing, marketing of sport club, promotion, sponsorship, advertising, proposallists for sponsors, sponsorship packet.en_US
dc.description.abstractNázev: Marketingová strategie extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha Cíle práce: Vytvořit návrh marketingové strategie s ohledem na sponzoring a partnery klubu. Metodika: Interview s vedením klubu, STEP analýza, SWOT analýza. Výsledky: Vytvoření nabídkových listů a sponzorských balíčků vhodných pro sponzorování volejbalového klubu PVK Olymp Praha. Klíčová slova: Marketing, marketing sportovního klubu, propagace, sponzorování, reklama, nabídkové listy, sponzorský balíček. Title: Marketing strategy of extraleague volleyball club PVK Olymp Prague Objectives ofthe Thesis: Creation ofnew marketing strategy based on cooperation with sponsors and partners ofthe club. Methods: Interview with the president ofthe club, STEP analysis, SWOT analysis. Results: Creation ofnew proposallists and sponsorship packets acceptable for sponsorship of volleyball club PVK Olymp Praha. Keywords: Marketing, marketing of sport club, promotion, sponsorship, advertising, proposallists for sponsors, sponsorship packet.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleManagement a marketing extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Prahacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-04-30
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId56820
dc.title.translatedMarketing of extraleague volleyball club PVK Olymp Pragueen_US
dc.contributor.refereeNavrátilová, Miroslava
dc.identifier.aleph000968672
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová strategie extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha Cíle práce: Vytvořit návrh marketingové strategie s ohledem na sponzoring a partnery klubu. Metodika: Interview s vedením klubu, STEP analýza, SWOT analýza. Výsledky: Vytvoření nabídkových listů a sponzorských balíčků vhodných pro sponzorování volejbalového klubu PVK Olymp Praha. Klíčová slova: Marketing, marketing sportovního klubu, propagace, sponzorování, reklama, nabídkové listy, sponzorský balíček. Title: Marketing strategy of extraleague volleyball club PVK Olymp Prague Objectives ofthe Thesis: Creation ofnew marketing strategy based on cooperation with sponsors and partners ofthe club. Methods: Interview with the president ofthe club, STEP analysis, SWOT analysis. Results: Creation ofnew proposallists and sponsorship packets acceptable for sponsorship of volleyball club PVK Olymp Praha. Keywords: Marketing, marketing of sport club, promotion, sponsorship, advertising, proposallists for sponsors, sponsorship packet.cs_CZ
uk.abstract.enNázev: Marketingová strategie extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha Cíle práce: Vytvořit návrh marketingové strategie s ohledem na sponzoring a partnery klubu. Metodika: Interview s vedením klubu, STEP analýza, SWOT analýza. Výsledky: Vytvoření nabídkových listů a sponzorských balíčků vhodných pro sponzorování volejbalového klubu PVK Olymp Praha. Klíčová slova: Marketing, marketing sportovního klubu, propagace, sponzorování, reklama, nabídkové listy, sponzorský balíček. Title: Marketing strategy of extraleague volleyball club PVK Olymp Prague Objectives ofthe Thesis: Creation ofnew marketing strategy based on cooperation with sponsors and partners ofthe club. Methods: Interview with the president ofthe club, STEP analysis, SWOT analysis. Results: Creation ofnew proposallists and sponsorship packets acceptable for sponsorship of volleyball club PVK Olymp Praha. Keywords: Marketing, marketing of sport club, promotion, sponsorship, advertising, proposallists for sponsors, sponsorship packet.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990009686720106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV