Spolupráce rodiny a školy
Cooperation between Parents and Schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8589Identifikátory
SIS: 21731
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tomková, Anna
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
15. 1. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Tato práce se zabývá spoluprácí školního a rodinného prostředí. Mapuje současnou situaci vztahu mezi rodiči a učiteli. Pojednává o rodině jako o primární sociální skupině, poukazuje na to, jaký má sociální status v České republice. Zabývá se tímto vztahem a spoluprácí v programu Začít spolu jako jedním z představitelů inovativních modelů, který dává konkrétní návrhy, jak by mohla být spolupráce realizována. Prakticky dokazuje jaký rozdíl je v oblasti spolupráce školy a rodiny v běžné škole a škole, která pracuje podle programu Začít spolu. Shrnuje současnou situaci a ukazuje možnosti, jak tuto spolupráci a vztah mezi učiteli a rodiči účinně rozvíjet. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This graduation work deals with the collaboration of the school and family backgrounds. It surveys the present situation of the parent-teacher relation. It discusses the family as a primary social group, adverts to a social status in the Czech Republic. It inquires also into this relation and the collaboration in the Step by Step Programme, as one of the representative inovation model, which proposes concrete suggestions, how to realize the real effective collaboration. The graduation work verifies in practice which is the difference concerning the collaboration between the school and family at the common school and at the Step by Step school as well. At the end this work summarizes the present situation and show the possible strategies and ways, how to enlarge and develop the relation between the educators and parents. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)