Zobrazit minimální záznam

Cooperation between Parents and Schools
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorHudcová, Lenka
dc.date.accessioned2017-03-31T11:15:57Z
dc.date.available2017-03-31T11:15:57Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8589
dc.description.abstractThis graduation work deals with the collaboration of the school and family backgrounds. It surveys the present situation of the parent-teacher relation. It discusses the family as a primary social group, adverts to a social status in the Czech Republic. It inquires also into this relation and the collaboration in the Step by Step Programme, as one of the representative inovation model, which proposes concrete suggestions, how to realize the real effective collaboration. The graduation work verifies in practice which is the difference concerning the collaboration between the school and family at the common school and at the Step by Step school as well. At the end this work summarizes the present situation and show the possible strategies and ways, how to enlarge and develop the relation between the educators and parents. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractTato práce se zabývá spoluprácí školního a rodinného prostředí. Mapuje současnou situaci vztahu mezi rodiči a učiteli. Pojednává o rodině jako o primární sociální skupině, poukazuje na to, jaký má sociální status v České republice. Zabývá se tímto vztahem a spoluprácí v programu Začít spolu jako jedním z představitelů inovativních modelů, který dává konkrétní návrhy, jak by mohla být spolupráce realizována. Prakticky dokazuje jaký rozdíl je v oblasti spolupráce školy a rodiny v běžné škole a škole, která pracuje podle programu Začít spolu. Shrnuje současnou situaci a ukazuje možnosti, jak tuto spolupráci a vztah mezi učiteli a rodiči účinně rozvíjet. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleSpolupráce rodiny a školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21731
dc.title.translatedCooperation between Parents and Schoolsen_US
dc.contributor.refereeTomková, Anna
dc.identifier.aleph000586258
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá spoluprácí školního a rodinného prostředí. Mapuje současnou situaci vztahu mezi rodiči a učiteli. Pojednává o rodině jako o primární sociální skupině, poukazuje na to, jaký má sociální status v České republice. Zabývá se tímto vztahem a spoluprácí v programu Začít spolu jako jedním z představitelů inovativních modelů, který dává konkrétní návrhy, jak by mohla být spolupráce realizována. Prakticky dokazuje jaký rozdíl je v oblasti spolupráce školy a rodiny v běžné škole a škole, která pracuje podle programu Začít spolu. Shrnuje současnou situaci a ukazuje možnosti, jak tuto spolupráci a vztah mezi učiteli a rodiči účinně rozvíjet. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis graduation work deals with the collaboration of the school and family backgrounds. It surveys the present situation of the parent-teacher relation. It discusses the family as a primary social group, adverts to a social status in the Czech Republic. It inquires also into this relation and the collaboration in the Step by Step Programme, as one of the representative inovation model, which proposes concrete suggestions, how to realize the real effective collaboration. The graduation work verifies in practice which is the difference concerning the collaboration between the school and family at the common school and at the Step by Step school as well. At the end this work summarizes the present situation and show the possible strategies and ways, how to enlarge and develop the relation between the educators and parents. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990005862580106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV