Daltonský plán a jeho využití v současné době
The Dalton Plan and its current use
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86854Identifikátory
SIS: 174827
Kolekce
- Kvalifikační práce [2754]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Leontovyčová, Jana
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Učitelství náboženství, etiky a filozofie
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra učitelství
Datum obhajoby
26. 6. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Pragmatická pedagogika, John Dewey, Daltonský plán, Helen Parkhurstová, školní třída, žáci, sociální klima třídyKlíčová slova (anglicky)
Pragmatic pedagogy, John Dewey, the Dalton Plan, Helen Parkhurst, school class, pupils, social climate of schoolDiplomová práce se zabývá Daltonským plánem a je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá vědeckou literaturou pragmatické pedagogiky, Daltonským plánem a specifikami Daltonského plánu v České republice. Cílem empirické části je výzkum sociálního klimatu v Daltonské a tradičních třídě a jejich vzájemné porovnání.
The Thesis deals with the Dalton Plan and it is divided into two parts. The theoretical part is concerned with the scientific literature connected with the pragmatic pedagogy, the Dalton Plan and specifics of the Dalton Plan in the Czech Republic. The goal of the empirical part is to research of social climate in Dalton and traditional classes and traditional classes and their mutually comparison.