dc.contributor.advisor | Vodáková, Jitka | |
dc.creator | Sedláčková, Jaroslava | |
dc.date.accessioned | 2017-03-31T11:41:17Z | |
dc.date.available | 2017-03-31T11:41:17Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/8714 | |
dc.description.abstract | Predmet praktické cinnosti (Clovek a svet práce) je oblastí, která vede k získání dovedností v mnoha oborech lidské cinnosti a zameruje se predevším na praktické pracovní dovednosti a návyky. Cílem mé diplomové práce bylo zhodnocení vhodnosti vybraných praktických cinností pro práci žáku i. stupne ZŠ. Diplomová práce je rozdelena na cást teoretickou a empirickou. Teoretická cást je zamerena na ty lidové tradice , které je možné ve výuce uplatnit, a na zaclenení techto témat do vzdelávacích programu i. stupne ZŠ. Empirická Cást obsahuje vybraná témata a jejich overení v praxi. Pro hodnocení vhodnosti vybraných témat, materiálu a technik práce jsem použila hlavne metodu Pozorování a rozhovor s detmi, kolegy i rodici. Výsledky mé práce dokazují, že predmet praktické cinnosti muže pozitivne ovlivnit deti v oblasti lidových tradic a obyceju a vytvorit u nich kladný vztah k cinnostem, které mají pocátek v dávné minulosti. | en_US |
dc.description.abstract | Předmět praktické činnosti (Člověk a svět práce) je oblastí, která vede k získání dovedností v mnoha oborech lidské činnosti a zaměřuje se především na praktické pracovní dovednosti a návyky. Cílem mé diplomové práce bylo zhodnocení vhodnosti vybraných praktických činností pro práci žáků i. stupně ZŠ. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část je zaměřena na ty lidové tradice , které je možné ve výuce uplatnit, a na začlenění těchto témat do vzdělávacích programů i. stupně ZŠ. Empirická Část obsahuje vybraná témata a jejich ověření v praxi. Pro hodnocení vhodnosti vybraných témat, materiálů a technik práce jsem použila hlavně metodu Pozorování a rozhovor s dětmi, kolegy i rodiči. Výsledky mé práce dokazují, že předmět praktické činnosti může pozitivně ovlivnit děti v oblasti lidových tradic a obyčejů a vytvořit u nich kladný vztah k činnostem, které mají počátek v dávné minulosti. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Zařazení témat souvisejících s lidovými zvyky, tradicemi a řemesly do školního vzdělávacího programu v oblasti Člověk a svět práce na 1. stupni ZŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-01-16 | |
dc.description.department | Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 21689 | |
dc.title.translated | Enlisting the Themes of Interrelation with People?s Customs, Traditions and Handicrafts to a School Educational Programme in the Subject The Human and the World of Work for the Lower Grades of Primary | en_US |
dc.contributor.referee | Beránek, Vladislav | |
dc.identifier.aleph | 000827377 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Předmět praktické činnosti (Člověk a svět práce) je oblastí, která vede k získání dovedností v mnoha oborech lidské činnosti a zaměřuje se především na praktické pracovní dovednosti a návyky. Cílem mé diplomové práce bylo zhodnocení vhodnosti vybraných praktických činností pro práci žáků i. stupně ZŠ. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část je zaměřena na ty lidové tradice , které je možné ve výuce uplatnit, a na začlenění těchto témat do vzdělávacích programů i. stupně ZŠ. Empirická Část obsahuje vybraná témata a jejich ověření v praxi. Pro hodnocení vhodnosti vybraných témat, materiálů a technik práce jsem použila hlavně metodu Pozorování a rozhovor s dětmi, kolegy i rodiči. Výsledky mé práce dokazují, že předmět praktické činnosti může pozitivně ovlivnit děti v oblasti lidových tradic a obyčejů a vytvořit u nich kladný vztah k činnostem, které mají počátek v dávné minulosti. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Predmet praktické cinnosti (Clovek a svet práce) je oblastí, která vede k získání dovedností v mnoha oborech lidské cinnosti a zameruje se predevším na praktické pracovní dovednosti a návyky. Cílem mé diplomové práce bylo zhodnocení vhodnosti vybraných praktických cinností pro práci žáku i. stupne ZŠ. Diplomová práce je rozdelena na cást teoretickou a empirickou. Teoretická cást je zamerena na ty lidové tradice , které je možné ve výuce uplatnit, a na zaclenení techto témat do vzdelávacích programu i. stupne ZŠ. Empirická Cást obsahuje vybraná témata a jejich overení v praxi. Pro hodnocení vhodnosti vybraných témat, materiálu a technik práce jsem použila hlavne metodu Pozorování a rozhovor s detmi, kolegy i rodici. Výsledky mé práce dokazují, že predmet praktické cinnosti muže pozitivne ovlivnit deti v oblasti lidových tradic a obyceju a vytvorit u nich kladný vztah k cinnostem, které mají pocátek v dávné minulosti. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008273770106986 | |