Zobrazit minimální záznam

Cooperation of the careers master and the class master on the second stage of basic school
dc.contributor.advisorOpekarová, Olga
dc.creatorMálková, Pavla
dc.date.accessioned2017-03-31T11:42:47Z
dc.date.available2017-03-31T11:42:47Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8719
dc.description.abstractHlavní úlohou školy je vyucování, škola však plní i funkci pecovatelskou, zdravotní, verejne kulturní a poradenskou1. Škola by mela být místem, kde se žáci a studenti rozvíjí po všech stránkách. Ktomu je zapotrebí spolupráce všech pedagogických pracovníku ve škole. Nejduležitejšími clánky v tomto retezci jsou práve trídní ucitelé a výchovní poradci. Trídní ucitel má možnost být s žáky v intenzivním kontaktu a poznávat je jak ve tríde, tak i pri akcích, které se konají mimo prostor školy (na výlete, na lyžarském výcviku apod.). Ne vždy je trídní ucitel dostatecne odborne poucený a zkušený, aby všechny výchovne vzdelávacích situace umel vyrešit sám bez jakékoliv pomoci. Nekdy potrebuje odbornou radu a metodické vedení, které mu muže poskytnout také výchovný poradce. Pro výchovného poradce je velkou podporou, podá-li mu trídní ucitel informace o jednotlivých žácích, jejich rodinném zázemí apod. Proto je spolupráce trídních ucitelu a výchovných poradcu tak duležitá. Pri svých oborových praxích jsem se setkala s více výchovnými poradci, kterí s ruznou mírou zodpovednosti, profesionality a nadšení zastávali svou funkci. Na ruzných školách byl také prístup kolegu a reditelu školy k funkci výchovného poradce jiný, na nekterých školách výchovné poradenství prideleno dáno nekterému z mladších ucitelu, protože nikdo z...en_US
dc.description.abstractHlavní úlohou školy je vyučování, škola však plní i funkci pečovatelskou, zdravotní, veřejně kulturní a poradenskou1. Škola by měla být místem, kde se žáci a studenti rozvíjí po všech stránkách. Ktomu je zapotřebí spolupráce všech pedagogických pracovníků ve škole. Nejdůležitějšími články v tomto řetězci jsou právě třídní učitelé a výchovní poradci. Třídní učitel má možnost být s žáky v intenzivním kontaktu a poznávat je jak ve třídě, tak i při akcích, které se konají mimo prostor školy (na výletě, na lyžařském výcviku apod.). Ne vždy je třídní učitel dostatečně odborně poučený a zkušený, aby všechny výchovně vzdělávacích situace uměl vyřešit sám bez jakékoliv pomoci. Někdy potřebuje odbornou radu a metodické vedení, které mu může poskytnout také výchovný poradce. Pro výchovného poradce je velkou podporou, podá-li mu třídní učitel informace o jednotlivých žácích, jejich rodinném zázemí apod. Proto je spolupráce třídních učitelů a výchovných poradců tak důležitá. Při svých oborových praxích jsem se setkala s více výchovnými poradci, kteří s různou mírou zodpovědnosti, profesionality a nadšení zastávali svou funkci. Na různých školách byl také přístup kolegů a ředitelů školy k funkci výchovného poradce jiný, na některých školách výchovné poradenství přiděleno dáno některému z mladších učitelů, protože nikdo z...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleSpolupráce výchovného poradce a třídního učitele na 2. stupni základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-11
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId51682
dc.title.translatedCooperation of the careers master and the class master on the second stage of basic schoolen_US
dc.contributor.refereeSekereš, Pavol
dc.identifier.aleph000886914
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Pedagogyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csHlavní úlohou školy je vyučování, škola však plní i funkci pečovatelskou, zdravotní, veřejně kulturní a poradenskou1. Škola by měla být místem, kde se žáci a studenti rozvíjí po všech stránkách. Ktomu je zapotřebí spolupráce všech pedagogických pracovníků ve škole. Nejdůležitějšími články v tomto řetězci jsou právě třídní učitelé a výchovní poradci. Třídní učitel má možnost být s žáky v intenzivním kontaktu a poznávat je jak ve třídě, tak i při akcích, které se konají mimo prostor školy (na výletě, na lyžařském výcviku apod.). Ne vždy je třídní učitel dostatečně odborně poučený a zkušený, aby všechny výchovně vzdělávacích situace uměl vyřešit sám bez jakékoliv pomoci. Někdy potřebuje odbornou radu a metodické vedení, které mu může poskytnout také výchovný poradce. Pro výchovného poradce je velkou podporou, podá-li mu třídní učitel informace o jednotlivých žácích, jejich rodinném zázemí apod. Proto je spolupráce třídních učitelů a výchovných poradců tak důležitá. Při svých oborových praxích jsem se setkala s více výchovnými poradci, kteří s různou mírou zodpovědnosti, profesionality a nadšení zastávali svou funkci. Na různých školách byl také přístup kolegů a ředitelů školy k funkci výchovného poradce jiný, na některých školách výchovné poradenství přiděleno dáno některému z mladších učitelů, protože nikdo z...cs_CZ
uk.abstract.enHlavní úlohou školy je vyucování, škola však plní i funkci pecovatelskou, zdravotní, verejne kulturní a poradenskou1. Škola by mela být místem, kde se žáci a studenti rozvíjí po všech stránkách. Ktomu je zapotrebí spolupráce všech pedagogických pracovníku ve škole. Nejduležitejšími clánky v tomto retezci jsou práve trídní ucitelé a výchovní poradci. Trídní ucitel má možnost být s žáky v intenzivním kontaktu a poznávat je jak ve tríde, tak i pri akcích, které se konají mimo prostor školy (na výlete, na lyžarském výcviku apod.). Ne vždy je trídní ucitel dostatecne odborne poucený a zkušený, aby všechny výchovne vzdelávacích situace umel vyrešit sám bez jakékoliv pomoci. Nekdy potrebuje odbornou radu a metodické vedení, které mu muže poskytnout také výchovný poradce. Pro výchovného poradce je velkou podporou, podá-li mu trídní ucitel informace o jednotlivých žácích, jejich rodinném zázemí apod. Proto je spolupráce trídních ucitelu a výchovných poradcu tak duležitá. Pri svých oborových praxích jsem se setkala s více výchovnými poradci, kterí s ruznou mírou zodpovednosti, profesionality a nadšení zastávali svou funkci. Na ruzných školách byl také prístup kolegu a reditelu školy k funkci výchovného poradce jiný, na nekterých školách výchovné poradenství prideleno dáno nekterému z mladších ucitelu, protože nikdo z...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008869140106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV